|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har kört framhjulsdrivet i över 20 år, men i somras så blev det en bakhjulsdriven bil.. Vad har jag fått ifrån att framhjulsdrivna bilar är bättre i vinterväglag? Det är ju som folk säger, dom plogar och vill bara rakt fram. BMW:n är neutral och går snällt dit jag styr. Sen kan man balansera lite med gasen om det behövs. Jag har blivit lurad i alla år.... Suverän vinterbil, den gamla 523:an. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
marin. Borde ha lagt till en till smiley då det hela var ironiskt skrivet. På min -02 är det öppet hela vägen genom :) Hur kul är det på en skala med en 4-hjulare när systemet bygger på DSC vid spinn. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Peter_55: Det är många som lurades av bilindustrins lögner. De ville sälja framhjulsdrivna som ju är billigare att tillverka än bakhjulsdrivna, men samtidigt ville ingen tappa marknadsandelar genom att få rykte om sig att göra sämre bilar trots att det var det de gjorde. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Det är helt underbart att köra bil vintertid när det är riktigt bra med snö och att slippa slask. Vi har tok kört hela helgen och det är som balsam för själen:D I helgen som kommer blir det en liten resa på ca 100 mil, hoppas på massor av mysig snö. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Visst är det kul med snö, gärna när min gamla Range Rover P38 är avdammad och redo för vintern. Då får det gärna vara en halvmeter med snö... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.