|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag är riktigt intresserad men har inte M paketet på min 118d... kan det passa ändå? |
|
| Jag har ingen aning faktiskt. Det är inte samma partikelfilter på 118d och 120d så vet inte om anslutningsröret är i olika storlekar. | |
| Mrsk är du säker på att det inte passar din bil? | |
| Det är för kort för coupen, fattas typ 10cm. Och således är dess system för långt för min... | |
| Blir lite långt för mig att köra upp i helgen.... men det är ju inte klokt att det inte finns någon i närheten som hade velat ha dit system :) | |
|
Om du känner att du vill göra ett försök att byta med mitt på min 118d så kan jag titta förbi i helgen när det passar dig... känns ju som att det kan vara trevligt med lite mer ljud... |
|
| Och framför allt utseendet :))) Hade suttis som en smäck på vår M :) | |
|
Jag får läsa på lite mer om det ens är samma på 118d, och hur ser slutröret ut på en 118d utan M-sport? Det måste fortfarande vara det "stora" för att inte se helt knas ut på min sen. Synd att ingen med en 120d verkar nappa, då jag vet att det är rätt då. |
|
|
Det är inte samma slutrör på 118d och 120d. När vi köpte våran 118d så fick jag säga till att dom skulle sätta på samma slutrör som 120d har. Ser ju helskumt ut om man hade haft det där tunna röret på en bil med M-paket. |
|
| Okej, sista chansen... Någon ägare till en 120d E87 eller E81 som vill få ett Milltek helt gratis mot att jag får ditt originalavgassystem, hojta till i tråden innan kl 12 i morgon. Sen är det försent och bilen byts in med Milltek på. | |
ErikJ |
Kan tanka mig att ev kopa bilen med |
| Imola: Var har du gjort av ditt original då? =) | |
| vill ha! om de passar såklart..:) | |
| aj fan,såg att de va en -07 3d...:/ helt olika system? | |
| Måste vara en facelift tyvärr... | |
| Nu finns min till salu. Inte lika givmild, men i gengäld får du behålla ditt originalsystem. Kolla powerbörsen... | |
| Hur kan man ha en för lång 120d? Eller menade du för låg? Postat från din aj-fån eller? (I-phone)? :) | |
| Hur kan du ha en för lång bil? Menade du för låg eller? (Postat från din aj-fån eller?) :) | |
| För lång bil? Hur kan du ha en för lång bil? Eller för låg kanske? Postat från din ajj-fån eller ifrån din I-phone? | |
| Coupen är väl längre än den vanliga ? därmed räcker inte avgassystemet ända bak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.