|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Jag skall byta in min bil på måndag, och om någon i Göteborgsområdet vill byta sitt originalsystem mot mitt Milltek så kan jag göra det gratis fram t.om söndag. | |
| Är detta ett skämt? | |
| Varför skulle det vara ett skämt? | |
| Jag är intresserad. Har du någon länk till systemet? | |
| Länk | |
| Kan inte göra mer än att varmt rekomendera systemet! Härligt bröl men ändå bra dämpat, (jag hör inget resonansljud elr dylikt på tex motorvägen) | |
MrsK |
Jag är intresserad! :D Saknar lite "bröl" på min 120d... :D |
MrsK |
Jag har visserligen en E82 så det passar inte. :( |
|
Skojar ni! Vem vill ha bröl på en diesel? //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Det ända är i så fall utseendet jag skulle kunna tänka mig:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
MrsK |
Stefan, måste bara säga att fälgarna du har på t.ex din 335d är äckligt snygga...!!! Me want! :D Tror dock inte att de passar (utseendemässigt) på min bil... :( |
|
MrsK: Hoppas att du inte tog illa upp angående "bröl" Jag gillar bröl, rätt sorts bröl! Fälgarna finns till 1-Serien, gå in på AC-Schnitzer.de Länk PS. Det är få kvinnor som brinner för sina bilar, tycker att du verkar ha helt rätt inställning…:D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Ah, systemet passar inte på en E87 eller? | |
MrsK |
Stefan, absolut inte! Rätt sorts bröl är "fint". Jag vill inte ha något bröl som tonårspojkar drömmer om. ;) Jodå, jag har sett fälgarna och priset på dem. Har dragit slutsatsen att mina org. 17" får vara kvar så slipper jag få magsår om jag råkar "smeka" en trottoarkant. Ville bara säga att de är grymt snygga! (och som tur var nog inte gör sig så bra på min lilla röda). Kör man minst 8 mil per dag så kan man inte nöja sig med "vad som helst". ;) Är dock bil- och prylskadad sedan födseln, det går i arv från min pappa... :( "En förbannelse", kallar jag och min bror det. //Sorry för OT! |
| Jag undrade lite hur det skulle låta med diesel och öppet system men vart glatt överaskad. Låter lite som en impreza elr något fast inte alls lika högt. Låter mer om man kör trimmat också:) låter lite som en fartygsdiesel på tomgång;) | |
| Jag tror inte det skall vara några problem till E87, kan kolla upp det. | |
|
MrsK: Det här med bilar går i arv, det kan jag skriva under på. Jag har nog påverkat mina döttrar en hel del, vilket kommer visa sig ganska snart. Den ena vill ha en M3- e46 och den andra en Z4. Ingen trött 118d:) Sorry för OT. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
E87 skall ha exakt samma avgassystem som E81 så det skall inte vara några problem. Är det verkligen ingen som vill få ett Milltek helt gratis i utbyte mot ett OEM och därmed spara 6500kr? |
|
|
Passar det till 118d -08? Antar att det är skillnad på 120d och 118d??? Blev inte riktigt klok när jag försökte kolla upp det..... Det är ju en riktigt bra deal så jag fattar inte varför ingen nappar på det :) |
|
|
Om man kollar på BMWfans.info verkar de dela det mesta i avgasväg så det kanske fungerar det med. E87 118d Länk E81 120d Länk |
|
MrsK |
Jag hade nappat men jag har en för lång 120d. :( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.