AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
25.505

Varning BMW M3 säljes i Örebro

Sida 6 av 6
ts
414
tsint
Polestar 2 -23
Och där var annonsen borta... det är ju sånt här som gör bilforum intressanta :)
Den är säkert såld
sg
6
sgtprobe
M3 E46, manuell -04 coupé
Detta forumet är verkligen bäst. Tråkigt att det ska behövas sådana här trådar dock. Vore folk/bilförsäljare ärlig med historik från början så hade handel med begagnade bilar känts så mycket bättre direkt. Så det är bra med forum som det här med uppmärksamma medlemmar. Ni har nog räddat många från att köpa fifflade bilar och vrak.

Glad påsk på er. :)

"21 ägare? Visar hur mycket du vet.bilen har haft 8 privat personer som ägt den resten är bilhandlare.det hade du vetat om du kollat up saker och ting?"

Så bra koll hade han, man kan ju gissa att resten av skitsnacket han ägnat sig åt i tråden hittills håller samma nivå. Ännu en pajas, vi får väl hoppas att ev intrensenter googlar reg numret, då får han nog behålla den ett bra tag!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Den dyker säkert upp snart igen till salu av privatperson med maskerad skylt. Har också hänt förr så att säga.

-------
//Lövet
Lasse Karlsson
Ja Herregud!! Skulle inte ta i denna bil, ens med tång!! Det luktar "ruffel o båg" hur långt som helst!!

Stackars sate, som inte har alla hästar hemma, o köper denna, för nått i närhet av vad karln vill ha!! Visst som lekbil till halva priset, men annars inte en chans!

Min M5:a är som jag skrivit tidigare, just nu inblandad i ett polisärende, vilket gjort att min "ögonsten" inte kunnat nyttjas i min regi, under snart ett halvår!! Ska lägga in hela historien kring detta ärende, då jag fått tillbaka "min" bil. Det är en historia, som ni garanterat kommer vilja läsa!! och förhoppningsvis, kan man också lära av det och att det bi förlängningen blir fler som slipper bli "lurade" på sina bilar, alt färre som köper "skrot" till fantasisummor!! Lika som den stackare kommer göra om han köper bilen i denna tråd!!

Man önskar man kunde göra mer för att förhindra dessa "skojare" vad avser firmor o privatpersoner, som skor sig på att lura o bedra folk!! För sånna finns det gott om!! tro mig!!

Har i alla fall lärt mig en hel del, under resans gång!! Så fortsätt med denna "svartlistning" på detta Forum!! alltid "räddar" det nån!!

Återkommer med historien kring min M5:a

HA DET!!

modolasse
Pelsen
@andreas löfgren: Vart får du fram all historik från det att bilen är ny?

Finns all den infon om du beställer via mail på Transportstyrelsen!?

Tacksam för svar.
Ni
307
Nicklas_A
M3 e46 - 03 LSB

e91 325i M-sport - 07 (såld)
e46 325ci M-tech II 04 (såld)
Z3 coupe 2.8 M-sport (såld)
Bilen är uppe igen, med tillägget "Testad hos BMW = Krockfri" haha

Länk

Lasse Karlsson
Vilket skämt!!

modolasse
BM
385
BMW64
520dA Touring M-sport -10
325 M-sport cabrio -02
Bara instämma med föregående!

Har inte Millons glömt standardskrivelsen "säljes för kunds räkning"? Lämnar Millon nån garanti på denna vagn då de enligt vad som framkommit inte är ägare på den?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Konsumentköplagen gäller när firma annonserar och säljer från sina lokaler, även vid "för kunds räkning".
Gr
42
Grovst
118d -08 (sparbössan)
K1200/RS -02 (sommarnöjet)
745iA -02 (sommarnöje dom regniga dagarna)
Anmält till Blocket med länk till denna tråd
Hb
187
Hbn
320iA Cab 2003
IX3 -23
Bild nummer fyra säger väl allt :-( Bilen lär säljas, men inte till någon som hänger på Autopower. Kan inte förstå varför säljaren lagt tid och energi på att försvara denna bil på ett märkesforum.
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Jag klickade på "Visa på karta" i annonsen. Kartbilden som då kommer upp anger att det finns en kriminalvårdsanstalt en knapp kilometer från Millons bil. Det kanske inte är en slump :-)
Gr
42
Grovst
118d -08 (sparbössan)
Ska fan ringa Millons i helgen och "Jag betalar 50 000 kontant för den där krockade, fullagade och skruvade M3:an ni har nyss fått in"
Gr
42
Grovst
118d -08 (sparbössan)
Fyrkanten skulle vara en emoji :)
50 000 är ju ändå ett bra pris för båda parter ;)
Lasse Karlsson
50,000 ett bra pris för båda parter?

Skulle inte sätta mina pengar på att säljaren är av samma uppfattning!!

modolasse
Kr
170
Krigge
M5 2007
Haha, ge dig inte in i såna här diskussioner Kevin :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.