|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Denna M3 står på Mariebergbil i Örebro. Den har 16 tidigare ägare och enligt förförra ägaren är den krockad 2007, och har diverse fel bla sned bakvagn . "Svartlagad" och nu till salu utan att bilfirman informerar om att den varit smälld. Länk | |
| Örebro, ej MRF-anslutet vimpelföretag. Har vi hört den förut? | |
|
Men är det helt säkert att dom vet att den varit smälld? Kan ju faktiskt vara så att dom inte vet. Eller är det helt uppenbart och fullt synligt att den varit krockad? Fingerspitzgefühl. |
|
|
Annonsen är redan borta. |
|
|
En tidigare ägare har varit inne och pratat med dem , om de verkligen ska sälja den. Jag har mailat dem och frågat varför de inte informerar om att bilen är smälld men jag har inte fått svar ännu. 5 dgr sedan nu, Men nu vet man vad Mariebergbil i Örebro går för. |
|
| TOH984 TOH 984 | |
|
Mariebergs bil i Örebro verkar ju bara handla med extremt fina och välskötta bilar. Och priserna är där efter. (Höga !?) Alla är ju i NYSKICK eller möjligen i det något sämre(?) TOPPSKICK... Jag har ingen erfarenhet eller annat av dem, men en firma som beskriver alla sina bilar på det viset skulle jag nog syna både en och två gånger. 1.000 eller 17.000 mil spelar ingen roll. TOPPSKICK eller NYSKICK på allt! "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Är det denna som diskuteras tro? Länk |
|
| Stämmer bra ! | |
| Maribergs Bil lämnar 12månader garanti samt erbjuder Gratis M-test av bilen vad mer kan man begära sen om bilen har varit med om nåt så är det väl ändå inte den första bil i detta rike som har blivit lagad och dessutom är det ju för 3år sen om alla dessa skvaller stämmer. Jag har själv köpt 2bilar av dom senast min M5:a för 400000kr och jag vet att det är ett av Sveriges mest seriösa bilföretag, så jag börjar undra när jag läser alla dessa inlägg om ni alla är intresserad av att köpa denna bil eller bara tycker att det roligt att slänga skit på dom för jag kan verkligen rekommendera denna bil firma. | |
|
Ja men att den varit krockad innan är väl en viktig sak att ta upp ? skulle inte du vilja veta det ? Även om bilen går fint osv så har den vart krockad och lagad, dvs våldtagen. Inget kanske är riktigt "fel" men är ändå en stor grej, |
|
| Jo det är sant men då borde man ju hänga ut rätt många bil företag i detta land jag har faktiskt pratat med dom idag och bilen är ju faktiskt såld av SKOBES Bil en av Sveriges största Volvo handlare MRF anslutna osv och det är ju faktiskt dom som har sålt den efter krocken isåfall 2007 varför slänga så mkt skit på en seriös bilfirma jag var och såg bilen idag och den var riktigt fin. | |
| Det är detta som är problemet, i Tyskland så uppger BMW-handlare om bilen är krockad eller inte, varför inte här i Sverige? | |
|
Jag var intresserad av bilen och var där och tittade på den. Ser fin ut , ja. Pratade med tidigare ägare och han varnade mig för den pga att den är krockad etc. Jag mailar Mariebergbil och frågar om detta stämmer......helt tyst...inget svar ?? Seriös firma ? Nej tack. |
|
|
Hahaha, alltid kul att det "råkar" vara en nyregistrerad användare på AP som börjar försvara en bilfirma (dessutom i Örebro)! Har vi sett det förut? :D Seriös firma? Tidigare ägaren har påtalat att bilen varit krockad, en spekulant här har kontaktat dem med enbart tystnad som svar. Det är möjligt att folk är för misstänksamma men med tanke på hur många försök till bedrägerier som pågår så är väl kanske inte det så konstigt? Den gamla klassiska devisen "verkar det skumt så är det i allmänhet skumt" brukar passa ganska bra, hittills har det väl stämt 100% av de fall på AP iaf! Finns många BMW M3 till salu, varför välja en osäker?! |
|
|
Stefan B: Haha inte nog med att du är nyreggad igår, dina inlägg handlar bara om att försvara berörd firma. Pinsamt!!! BMW M-POWER |
|
| Vilket jobb att sitta å skriva dessa alla fina omdömen om sig själv..=) Länk | |
| Murpz: haha, ja det där var pinsamt! nu försvann det sista uns av tvivel! | |
|
Haha, värst vad tog i på Rejta ;) Runt 30 användare som skriver på precis samma svenska och ger absolut högsta betyg, trovärdigt, jorå... |
|
| Åh herregud ni har ju verkligen inget liv vad tror ni om att skaffa ett liv och sluta trakassera andra mäniskor och företag.......... | |
|
Haha jaa, Alla positiva kommentarer är ju formulerade på samma sätt, lite väl tydligt att det är samma person som skrivit dom =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.