|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Kan hända att jag åker. Om inte så blir det till PDOL och sedan 17 Augusti och därefter flyttar jag (Förhoppningsvis) ner permanent till Luleå. En gris för en Lancer :) -Mackan- |
|
PDOL och den 17:onde är juh måsten båda två. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jepp, den 17 e spikat även nu på lördag i Långnäs :-) Fan va mäktigt med topfuelers... Shu->MM:n är en -00 __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Om ni ser en röd å blänkande 525 E34 där det står ///BMWPower lite diskret i baken så kan ni ju säga hej! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Om ni ser en snygg kille i en snygg bil så kan ni juh hälsa för då är det jag :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
shu, så du e ironisk åxå eller? (tänkte inte på bilen då) __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Ska vi bestämma nån tidpunkt då vi träffas typ 16:00..lr? Är som lättare om man ska sprida vidare att man har nån tid så man kan säga 17:e Augusti-Havsbadet-Kl 16:00?? Vad tycker ni? |
|
| Nån som har tid kan ju tipsa dom på 402m.com om träffen..är nog flertalet sugna där..ska och jobba nu iaf. | |
|
Roffa, vilken tid passar er bäst 16 låter väl som en bra tid?? eller? Nope, tror inte nån har tippsat 402m.com kan du göra det? __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
| Okej..ska skriva ett inlägg på 402m.com | |
|
Najs! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Verkar ju bli endel folk! Någon här som känner många pitebor, tänkte om vi ska fixa nån konkörning å lite sånt kanske på haraholmen. __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
ja e en renodlad PItebo =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Mr-Speed, kommer du dit? Känner du någon som jobbar på Haraholmen eller så, visst har dom en rätt så maffig asfalstsplan där? __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
ridern: hehe...både mitt ansikte och min bil är mkt vacker, men smaken är väl som baken.. Hmmm...jag hinner inte få nåra fälgar till beemern tills den 17:onde..så jag lär juh få köra s60 eller 850 :\... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
tyvärr så känner ja ingen på som jobbar på Haraholmn...=/ men asfalt finns de gått om Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Upp __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
Nu börjar det dra ihop sig, hoppas det blir många bilar. Enligt Roffa så blir det iaf ett tiotal från Luleå som han känner till..kul! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
gah!...har inte fått mina grejjor till bilen än, kanske blir s60 då. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ahhh det får väl duga då S60 :-) Hörde på zatzy att det blir lite bilar från pite å skeå också! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.