|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej, fixar en ny tråd för Piteåträffen den 13/7. -ridern- 525i 1990 24V | |
|
Kan den inte vara i augusti för då är min bil färdig :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Har gått ut med att det blir en Bil träff inte bara BMWs. verkar vara lite svalt intresse...sprid ut på de sidor ni är att vi drar ihop en träff!!! -ridern- 525i 1990 24V |
|
| Jobbar då =( | |
|
Men va tusan, kan ingen??? När kan någon då??? -ridern- 525i 1990 24V |
|
| Ta den i augusti eller nåt ?! typ efter Upphill Racings träff... | |
|
Ge mig tipps på datum så får vi väl se vad vi kan ordna! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
jo ta den i augusti...typ mitten av augusti. passar bra för mej iaf :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Jo helst i augusti... för annars så jobbar man ju å d sku ju itt va så rolit! Men typ 2-3 augusti lr nått sånt! Sku då passa mej å ja gissar även Roffa perfekt! | |
|
Joo nån gång i augusti skulle passa bättre.. Mvh:Roger |
|
|
Nej för fan inte i augusti, då ska jag till utlandet + att jag ska flytta in i hus... 13/7 är perfekt... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Kan vi inte ta en träff i en månad så alla blir goa å glada :-) Men tusan, man kan väl träffas lite efter dragracingen i stan eller nått...jag har BMWPower klistermärken på kjolarna....lätt å käna igen __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Bara ni inte har den den första helgen i Augusti för då krockar den ju med BMW Club Schwedens stora Knutstorp träff. //Niklas "En riktig motor suger" |
|
|
Ne, det får ju inte krocka...helgen efter e också svår..Vad tror ni om den 17 Augusti????? __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
| låter helt ok... har troligast min räser då... hehe inte 518:en... | |
|
17:onde blir mkt bra... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Är det bara för bmw? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
oj läste högre upp att det var för alla...sorry // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Vill ni ha bara för BMW, vaerkar vara lite svårt att få ihop för bara BMW. __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
Ha för alla bilar...det blir roligare då. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ok, kör på det..ALLA bilmärken!!! I Piteå den 17 Augusti. Sprid ut det på alla bilforum å polare ni har. Jag kan skriva en stänkare på zatzy.com. __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 www.akka.tk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.