|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
krusaren: 245/45-18? Menar du 245/45-17 eller var det tänkt att stå 245/40-18? Vill du ha bra grepp vid vinterväglag är det väl 225/50-17 som gäller på din bil. |
|
|
245x45x18 köpte jag beg till min M5 E60 som är på väg hem. Har dock ännu varken fått bilen eller satt på hjulen ännu. /Anders |
|
| næ ja menade det jag skre.. 245/45 18" enbart før jag kunde få bra pris på ett parti såna, men e ju svårt att veta hur trångt de blit till skærmarna. klart de e bættre med 225/50 17" :) | |
|
Är det en 550i E60 som du har Krusaren? Borde ju funka bra med de 18" du ref till. Passar ju M5 så de borde ju funka p å 550 tycker jag. När jag tänker tillbaka så har jag även kört den profilen på en 520d E60 för några år sen är jag rätt säker på och då hade jag antagligen den profilen på den 550iT -06 som jag hade dessförinnan. Det var inga som helst problem. /Anders |
|
| japp 550iM ær de som jag tænkte lægga dæcken på, låter ju bra då om de passar en med M paketet | |
|
Jag kan skicka bilder till dig om du PM-ar din mailadress, så ser du hur den såg ut på den tiden vintern 06-07 måste det ha varit. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.