|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tipsar om möjligheten att köpa en riktig pärla. Det är inte varje tillfälle man ser en ovanlig tyskimporterad 850 CSI M-Sport till salu, dessutom med unika säten. Att döma av bilderna följer både M-vinge och icke-tyska plåtar med på köpet. Länk ;) | |
|
Ok... Men är det verkligen en CSI ?, tycker mig inte se att fronten är en csi front och bakdelen får man ju inte heller se så jag reserverar mig just för tillfället iaf.. Antar att det kommer någon som verkligen kan visa att det är en äkta Csi snart och knäpper mig på näsan med lite mera info och evtl. lite fler bilder :) Visst, han skriver att det är en 5,6liters motor och om det är så då kan det ju säkert vara en äkta Csi, men den såg för mig lite för alldaglig ut karosserimässigt för att sticka ut som en Csi brukar göra med dom typiska aerodynamikdetaljerna s.a.s.. Fälgarna är inte heller original Csi btw.. Mvh Janne. |
|
|
Tillägg...Csi modellen fanns mig veterligt inte som 1992 års modell heller...men men, kanske Tyskarna hade den redan 92 ? Mvh Janne. |
|
|
För ordningens skull bör nämnas att mitt inlägg var skrivet med ett stort mått av ironi. Som en ledtråd kan nämnas att CSI bara levererades med manuell låda ... :D |
|
|
He,he... Ok. Mvh Janne. |
|
|
Klart den är ovanlig...hur ofta är en tyskimporterad CSI både automatväxlad och engelskreggad...;) ___ //Ulf |
|
|
Ooopss, här var man lite sen. Så kan det gå när man öppnar en tråd i fönster och låter den ligga en timme innan man svarar... ___ //Ulf |
|
|
Undrar om det är kunskapsbrist eller ett försök att lura en spekulant utan kunskap som gör att det ganska ofta är fel i bilannonser? mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Det är nog både och...och ofta i kombination... ___ //Ulf |
|
|
Hej! Nja det tillverkades 224 st CSI 1992 vänster och 1 st höger men som sagt så är CSI manuell, vore trevligt om man kunde få tag på vin nr så reder det ut alla frågor. /Per |
|
|
Han har ju skrivit det själv: "Dumma ebjudan får dumma svar" Detta är vel ett av dom dummare erbjudanden just nu. |
|
| Jag förstår inte - vilket erbjudande menar du? | |
|
Annonsen är ett dumt erbjudande så därför är det helt ok att skicka dumma svar på annonsen... ___ //Ulf |
|
| Är det så han menar så skriver jag förstås under på det! | |
| Ja, det var så jag menade. | |
|
Ach du lieber, was für ein schrottwagen sind das?:) MVh Asken |
|
|
Är det ingen som varit i kontakt med säljaren? Kan ju vara så att han har blivit lurad själv. Han kanske tror att han har en CSi? Det är ju förmodlingen bara vi BMW-nerdar som vet att det inte fanns Automat i en CSi, eller att den har en anorlunda front. |
|
|
Har mailat vedebörande och han vet att de inte är en CSI och skulle ändra i annonsen men ej gjort men det är ju faktiskt upp till honom. Vad jag förstår så är bilen en import från england (han är engelsman vad jag kan förstå). /Per |
|
|
Hmmm...sa(eller skrev)han någonting om det där med att motorn är på 5,6 liter... Är det bytt till en Csi motor m.a.o. ? Mvh Janne. |
|
|
Nej det ifrågasatte jag inte eftersom han skrev att det var en I (CI) år 92. /Per |
|
| för dyr :P en riktigt csi kostar ju mycket mer och är mycket finare hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.