|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
viobebe |
Håkan! Roligt att du förstår vad jag menar :-) oss GTI ägare emellan ;-) //Eddy |
|
Du säger ju att du är ute efter en kombi. Och då faller ju Phaeton bort. Sorry, Eddy;-) Min lista hade varit: 1.M5 Touring 2.Alpina B5 Touring 3.550i Touring Om man skulle spåna mot andra märken. Så ligger vel AMG E55 nära till hands. 400 räcker ju inte till E63 eller senaste RS6. Cayenne Turbo hade säkert också varit trevligt. Eller kanske en RS4? Länk Ett rätt så trevligt dilemma ändå. En annan möjlighet är ju att behålla 530:n, som ju är en förbaskat trevlig bil. Och köpa nåt roligt sportigt för mellanskillnaden. T.ex. en M3 E46, eller varför inte leta fram en riktigt fin M5 e34. Roligt för hela familjen:-) Sen finns ju alltid M5 E39. Möjligheterna är ju oändliga. |
|
|
M.A: Bra lista och bra förslag! Håller med i det du skriver, 530:n är jag otroligt nöjd med. Det börjar dock kännas som att det är nu det skall ske om det skall bli någon M5:a! Eller skall man kanske ta och beställa en sprillans ny Passat Variant 3,6 DSG 4Motion GT V6? Nya Passaten finns inte i i R36-utförande, men i GT:n med samma motor (300hk) kan jag få en sprillans ny Passat kombi i det närmaste fullutrustad för 400' prick! Som sagt ett trevligt dilemma... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.