|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länka gärna till bilder på nya 5:an med M-paket eftersökes.. Länk Mvh BMW CS #07491 | |
|
Ta en tur in på närmaste ÅF! I ex Malmö har de två på Förenade Bil. Ser betydligt bättre ut i verkligheten än på bild - speciellt den aggresiva(are) fronten funkar bra. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ok, bor tyvärr i Stockholm och här har dom ingen vad jag har sett.. BMW CS #07491 |
|
| Länk | |
|
2st Spacegrau F11. Båda med Shadowline. (trist att det går att få Chromeline tillsammans med M Sportpaket). F11 med M Sportpaket är otroligt vacker. En fröjd att se:). 530d F11 Länk 535d F11 Länk Stephan |
|
| Himla läcker! Nu är det bara ett par tre veckor kvar innan man får sin bil. Beställde 20" Hartge fälgar i veckan som bör hinna komma till bilen anländer :-) | |
|
Lite mongo varning på de ögonen, har tyvärr inte en chans mot e39. |
|
|
Lite mongo varning på de ögonen, har tyvärr inte en chans mot e39 rakt framifrån. Annars mycket fin. |
|
| F10 är ju så mycket snyggare än E39 som idag ser riktigt gammal ut. | |
| Ruskigt snygg! | |
|
Ärligt talat tycker jag bmw lyckades bättre med m-paketet till e60/e61. Tycker bara det ser sådär ut och tror det hade blivit snyggare med ett paket som är rundare i formerna. Bredare/smalare luftintag i frontspoilern och kapsla in dimljusen bakom lite mer lackerad plast hade sett finare ut. Den yxiga formen påminner väldigt mycket om fronten på en Länk Men M-färgerna i klädseln på ryggstöden var snyggt. |
|
|
Spacco jag håller med om dinna åsikter. Stod i valet och kvalet men valde att inte lägga till paketet på min f11. |
|
|
Med känsla: du borde sälja samtliga kärror du äger och skaffa en Lambo eller dyl;) Kenta: Varför valde du bort M-paketet om jag får fråga? Det är väl det som gör hela bilen i mitt tycke... Mvh Fredrik BMW CS #07491 |
|
| Beolab: nej det var för svårt att finna dubbdäck till en Lambo :-))) | |
| Lyckos er som beställt F10 säger jag bara.... Jag var inne idag hos min ÅF (och träffade för övrigt på StefanL som vanligt - blev det någon ny bil idag Stefan?) och jag stod länge och dreglade över en F10 M-sport som väntade på leverans... Jäääklar så klockrent snygg bil det är. | |
|
Finns det Bmw ÅF i skogen?;) BMW CS #07491 |
|
|
Finns det Bmw ÅF i skogen?;) BMW CS #07491 |
|
|
Har iofs redan länkad till dessa i ett par andra tråder. Men har nu lagt till 2 bilder på en 525d Touring med M Paket. Länk |
|
| En 535d M-sport Touring med 21'' Hamann Länk | |
| tänk att inte ens 21" hjul ser jättefeta ut på F10/11 med sina enorma hjulhus. Läcker mil men gillade inte fälgen direkt. | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.