|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Johan B>> Nu menade jag inte att ALLA saker är bra på biltema. Men det är lite mycket skitsnack ibland. Tur att man får köpa reservdelarna vart man själv vill!! Jag handlar inte så mycket på biltema. fastän jag har 1km dit. Brukar åka till BMW och köpa det jag behöver. Men BMW är ju en kvalitetsbil så grejjorna ska ju hålla! Inte kan väll en BMW gå sönder? Eller ;) RWD? Ja tack! |
|
|
Kristian Larsson> Förstår inte vad du menar =) _____________________________________ Biltema Motor Sport |
|
|
-->Nos Vad sa du??!! Inte gå sönder? Fråga mig & din käre far... :o) Grrrrrrrr!!!!!!! (Säger bl a min växellåda) /JOP |
|
|
Köpte skivor,trummor, belägg och backar på biltema till min. Allt såg likadant ut som orginal, och grejorna funkar fortfarande bra efter 1000mil. Jag har gjort många rejäla inbromsningar och dom funkar bra och har inte slagit sig. Men vid full inbromsning från 140 så tar dom inget vidare, men det tror jag inte orginal gör på denna bilen heller. Jag är nöjd med mina bromsar från biltema, men jag kanska hade tur med mina grejor. Hade jag en nyare eller en bil med högre presstanda så skulle jag sattsa på bättre bromsar, gärna bättre än orginal. |
|
|
Köpte bromsbelägg på biltema i våras. Har kört 1500 mil sen dess. Mkt hård körning på autobahn kan jag lova och alpass på 2700m! Dom fungerar mkt bra....Har inget alls att klaga på. Så är det med det! |
|
|
Att ni bara orkar... ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.