|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är priset tillräckligt attraktivt kan man resa jorden runt och leta reda på en individual inredning med gula inlägg, jag har åtminstone sett en sådan E31. /Johan |
|
| Den där oranga kulören var ju inte så farlig, men det var knappast original... ;) | |
|
850i/6 M70 byggdes i 3666 exemplar; EG11 LHD Europa; 2721st EG12 RHD Europa; 98st EG13 LHD Nord-Amerika; 847st Köp en 6vxl från början. Mycket enklare och billigare än bygga om en automat. Den fd gröna för 55tkr är lämplig. Stephan |
|
|
Du glömde de 4 st som gick till Syd Afrika. /Per |
|
|
BigBag.nu -orange som sleeperix sa:)) Mvh Asken |
|
|
Asken jag tycker du är lite väl hård just nu, har du tittat på den FD gröna numera orange? tycker inte man skall dömma ut en utan att tittat och provkört. Det är många utanför sverige som kör en repaint om de är dåliga lacken, själklart så gillar inte alla den färgen mig inräknat. Alla är inte riktigt så tokiga som du och jag som lägger själen i bilen. /Per |
|
|
Per: Utmärkt läge att förvärva en manuell till ett bra pris, ett skambud accepteras antagligen är min gissning, den har varit till salu ett tag, en färg som är som den är, hur skicket är kan nog bara priset spegla. Som jag skrev tidigare, smaken är som baken, delad. Har titta på ett par dussin, det gör inte mig till nån expert men fler 850:or orkar jag helt enkelt inte kika på:) Mvh Asken |
|
|
Tack för svaren! Jag kommer inte att köra M70. Har koll på bilar på annons i Sverige och Tyskland, letar bilar som ej är annonserade... --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.