AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.185

Svalt intresse för min 325i e90... Kommentarer och feedback önskas.

Sida 2 av 2
>Bosse: Snygg bil, välskriven annons. Spontan synpunkt är varför du inte har en bild på bilen med de 230-fälgar som ingår i priset? Men det kanske finns någon naturlig förklaring till detta.
På interiörbilden ser det ut att vara ljus skinnklädsel, men du skriver "klädsel" så jag antar den är tyg? Isåfall är den ju oerhört fräsch för att ha så snyggt ljust tyg efter fyra år.
Sen har jag ytterligare två reflektioner 1) ta bort stycket " är inte intresserad av...." det skulle jag själv iaf aldrig skriva i en annons, då jag tycker det är bara onödig text, sen 2) reagerar jag på att man inte kan ringa om man är intresserad. Tror du kan tappa nån intressent som istället går på nästa bil där det finns ett tel.nr. Mycket jobbigare att behöva maila och vänta på att säljaren skall ringa.

Annars läcker bil, bra utrustningslista! Lycka till med försäljningen!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Håller med "Med känsla" i mångt och mycket. Något jag skulle gjort också är att byta ut de "artistiska" bilderna med svart ram och logga och grejer och sedan istället utnyttja bildutrymmet bättre. Som det är nu blir bilderna på själva bilen (förvissa är de snygga) onödigt små.

-------
//Lövet
Bo
106
BosseP999
E93 325i Cab
Tack för konstruktiva tips :-)

"Klädsel" är faktiskt Sensatec-klädseln, vilket funkat väldigt bra rent praktiskt (jag har en 7-årig kille som älskar att skita ner sig...) - även om han jag köpte bilen av kallade det "skinn" vill jag inte kalle det något det inte är - hoppas att bilderna skall tala istället.

230-fälgarna sitter på den E93 som jag så depserat längtar efter och som står på uppfarten nästa vecka :-) Kör långt i jobbet, så 19" blir lite för stötigt, så de får gå med E90:an istället...

Tar till mig era synpunkter, bockar och bugar :-)

Tycker också annonsen behöver "rättas". Priset, bevisligen lite för högt. Men fotot och avsaknaden av information hjälper inte.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>Med känsla
Ser att du sålt 530d
Hur gjorde du? Inbyte? Blocket?
//Marin
Håller med föregående talare angående namn. Jag AVSKYR när folk inte skriver ut sitt riktiga eller fullständiga namn på blocket. Det ger sånt oseriöst intryck. "Utländskt" namn, Svenskt namn, det spelar ingen roll, men skriv ut fullständiga namnet. Man ser på annonsen om den är seriös eller inte, det är vad som räknas.

Värst är när man skriver "BMW" som försäljningsnamn och telefonnummret är hemligt/kontantkort. Jag ringer aldrig ens då.
>Marin, ja den är såld, antar det var via annons på Blocket och jag har tagit en annan bil i inbyte.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>MK
Detr var en impopnerande bilsamling du har och även har haft. Grattis!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.