|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tackar för denna infon! Har gått och vankat ett tag om man ska chansa på 20mm eller köra mer safe på 15mm. Finns det plats för att klara en ev sänkning bak efter att du har breddat? |
|
|
Vågar faktiskt inte uttala mig något om sänkning. Känner du verkligen att du behöver sänka? skärmkanterna ligger jämnt med däcken både fram och bak men det kanske har med utrustningen på bilen att göra? Bilen rullade utan problem med 4 pers i bilen och lite last då var däcken bak innanför skärmkanterna och det tog inte i. jag kan maila över lite bilder ifall du vill. ge mig bara din adress |
|
|
Skulle vara fint att få ner den lite, ca 20 bak och 35 fram. Farsan har m-chassit på sin och nog ser den lite fetare ut om den kommer ner lite. Men vet inte om jag kommer att få tummen ur att göra det. Satte du även 20mm spacers fram? Jag tyckte att dom satt rätt ok där, bara bak som de kom lite långt in. Du får väldigt gärna skicka över bilder till mig på bobbobula@hotmail.com Tack på förhand! |
|
| Menas navbultade spacers att man spänner fast dem med centrumbulten? Tacksam för svar | |
| Menas navbultade spacers med att de sitter fast.med centrum bulten? | |
|
Det menas att du skruvar fast spacern på navet med 5 medföljande skruvar Det finns oxå spacers som du bara klämmer mellan nav och fälg rekommenderar de man skruvar fast |
|
|
Aah okej. Tackar Ska byta bromsskivor bak på min 328 e46 idag o det är spacers på den, det e 10 hål men sitter endast fast med fälgens bultar asså genomgående i navet , det är väl såna man klämmer som du menade ? så dem har satt sig rätt bra..,sitter som berget.. tips på hur man kan få loss dem :) ? |
|
| japp dom man klämmer som du har på då, 5-56 för att lösa rosten sen kan du säkert knacka bort dem :) | |
|
Hej, jag har en 325 E91 som jag precis sänkt för 2 dagar sedan (35/20 H&R) och kör med 20" på 245/30 runt om. Jag är lite kluven på om jag ska ha 15 eller 20 mm spacer bak. Mattroz, har du kort på din? |
|
| Jag kör 19tum med 9.5tum bak och 9 tum fram, däcken är 265/30 bak och 235/35 fram. Inga spacers fram, men bak har jag HR 20mm per sida. Det sitter som ett j-vla smäck om du frågar mig.=) Ja, det har skrapat i kanske två gånger för mig. På en hel sommar. | |
|
Lånar tråden lite. Jag har en 320D -10 och inhandlade 8,5x19" ET38. Tänkte höra vad ni tror kan funka i spacer väg ....? Vill lägga beställning på nya spacers asap så snabba kvar är tacksamt :) |
|
|
Jag kör med dessa, hålborrade med navstyrning och längre hjulbultar. 10mm fram och 15mm bak Länk |
|
| Köpte 15mm som jag hämtade ut idag. Står precis och ska plocka av ena hjulet bak och montera :) Se hur de blir.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.