|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilen åkte in på verskstaden istället med olje-, filter, tändstift, broms- och kylarvätskebyte idag. Så blir först imorgon jag kan kolla om förbrukningen påverkats något. Lite synd att de glömde kvar en skruvmejsel i motorrummet, lite papper och påfyllnadskladd. Och kladdig ratt och växelspak som jag dagarna innan nyligen rekondat skinnet på. :( Ah well, efter lite jobb är de fräscha nu igen iaf. Tempgivaren till motorstyrningen har jag inte kollat. Kan den göra tomgången låg och motorn något rumlig i gången? Cykeltjuv: Jag kanske sitter på trumfkortet fast jag inte vet om det, who knows. Jag är van att åka .78 i min förra E39:a så då blir .95 ganska mkt mer. Referenser.... |
|
|
Igår började det tick/knacka som sjutton under bilen. Hjälp... In på verkstad igen och det skulle tydligen vara någon ventil som fastnat. Nu ska det vara OK. Kollar bränsleförbrukning imorgon till jobbet. |
|
|
Låg på 0.93 idag med flygande start och lätt fot. Blir säkert nära litern milen nu under vintern. |
|
| HIttade du något verkligt fel på bilen eller var det högerfoten det berodde på? | |
| Har haft två e34 525 ix, ena nuv. touring. Kört tot typ 7000 mil med dem, bästa förbrukningen hittils är 0,89... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.