|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Du Har så rätt så:) får nog bli en e39 530 diesel nu, om han nu kommer o hämtar den nästa helg. Annars är han 2t fattigare:) | |
|
tiasz; Jodå. 540iAT E34 är en ovanlig bil, 45tkr är kaffepengar . Tyvärr är många bilar nerkörda. Har man då en i bra skick ligger den i ett annat läge. Hur skicket är på den här är svårt att säga utan att ha sett den. Det är svårare att hitta en 540iA Touring (1671st tillverkade) än en 540iA Limo (8267st) och Touring lever ett hårdare liv, det kommer vara brist på dem. Man ska absolut inte satsa på en köpare som letar bruksbil/pendlarbil då får man ingenting för sin 540 + att den snart efter man köpt den är sönderkörd. Förbrukningen ligger klart under litern på landsväg så jämförelsen med 740/940 är naturlig och stads är också liknande. Stephan |
|
|
Jag lyckades aldrig sälja min 540 men jag lyckades bli av med den genom en bytes affär. Fick en Seat Ibiza -99 imellan med SoV däck samt en lackjobbet på E30n i mellanskillnad mot 540n på bara vintersulor. Ser man på hela affären så kan Seaten vara värd runt 18 000 kr sen lackjobbet värt runt 30-40k. Så jag fick nog rätt bra betalt för min :) Haft seaten i 2 månader och vill ha en ny 540 redan nu.. SKITSAMMA vad det kostar o äga, att köra 6 mil om dagen i en jävla ibiza är som kastrering. Stephan: En 540IAT må vara värd 45k i riktigt bra skick, men ingen betalar dom pengarna tyvärr. |
|
|
Robbex; Jodå det görs. Om man är intresserad och mer därtill. En kille renoverar polarens gamla 540iAT-94 Länk Problemet är att det i princip inte finns några bilar i "riktigt bra skick" värda att betala mer en skrotpengar för i Sverige. Därav den till synes låga prisnivån. Fram för ägare som vill mer än ha kul en liten stund. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.