AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
8.705

Beslutsångest fälgfråga 5 eker eller Y-eker

Sida 2 av 2
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Hoppsan, vad hände med bilen? Hoppas allt e bra med dig och om någon som satt med dig och andra inblandade inte kom till skada.

Får man be om bild i profil på bilen? Om du möjligtvis har Garaget sida eller nåt

"Riktiga män kör diesel"
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Bilen skrotades, gick bra med oss som satt i bilen, måste säga att Bmw är säkra bilar.

Profil bild, sänkt 35/25 på denna bild
Länk
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Hade du 10" breda bak? Fick du lägga spacers eller göra några andra modifikationer? Funderar på om jag ska kolla på svarta Jade R.
Vart köpte du dem ifrån förresten?
Tack för bilderna!

"Riktiga män kör diesel"
Jo
60
Jonas9000
BMW 335i E92 Space Grey
+1 5-eker. Tycker y-eker blir för plottriga.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Japp jag hade 10" breda fälgar på 265:or, blev lite stretchat men mkt snyggt.
Behövde inte göra några modifikationer bilen tog inte i varken lastad eller vid farthinder och då var den dessutom sänkt.
Fälgarna kommer original med et35 fram och et45 bak. Efter att ha läst lite på e90post så ändrade jag min beställning till et35 bak och dessa satt perfekt. Dessutom blev bilen mycket skönare att köra jämfört med mina 17" runflat däck.

Jag gav 12000:- med budgetdäck för hela kalaset. Ett kap enligt mig =)
N.
114
N.Eklund
E36 325 -94
E36 320 -93
Hittade några fälgar jag ska köpa till mig och det är fem ekrade!! Kanske inte din smak men jag måste ju lägga upp en bild på dom! Vart så kär i dom

Länk
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Tack för bilden men det är tyvärr inte min typ av fälg. Jag kan ge dig ett gott råd om den formen på fälgar. Dem kommer se små ut! En kompis köpte liknande stuk i 19" o jag trodde han hade köpt ett par 17". Men smaken e som baken den e tvådelad :)
Det bliev Y eker fast i Gunmetall. Bilder på det kommer när jag får hem fälgarna.

"Riktiga män kör diesel"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.