AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.138

Oljetömmare, funkar dom?

Sida 2 av 2
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Crusty: Min nuvarande Camaro med 305TPI och TH700 automat dricker ca 1,2-1,3 liter/mil blandad körning (mer om man bara busar såklart), targa, farth, el-stol,el-hiss, el-baklucka, AC (def) + lite annat smått, är vit och är rostfri men har risig lack (har flagnat på vissa ställen) och behöver lackas om, jag tänker begära 39.000:- för den med lite prutmån.

Har haft en Camaro RS -90 med 305TBI och 5-vxl manuelllåda förut, den drog hur lite som helst för att vara en V8, ca 0,80 på långkörning och runt litern på kortkörning. Nackdelen med den vara att den käkade lameller, körde nästan slut på en koppling på 1500mil *suck* RS:en jag hade förut hade nog allt du vill ha utom targa, svart med mörklila metallic-flingor, svart på kvällen men i solen skiftade den i mörklila, det var en jäkligt läcker färg iaf...

(Jag ber om ursäkt för allt Cheva-snack på detta annars eminenta BMW-forum)

/ Pär:an
Crusty
Pär:an synd att din bil är vit annars hade jag nog slått till!! Men o lacka om bilen i en helt annan färg är väl inte o tänka på för det blir dyrt o man ska strippa hela bilen!
RS verkade ju bättre än z28, varför bytade du?
Men byta lameller efter 1500mil??
Vad gör du med kopplingen igentligen??
Eller e dom verkligen så kassa??
Har hört både bra o dåligt!
Som sagt alla BMW fantaster så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mina Cheva inlägg!

///Crusty
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.