AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.961

BMW E60, vad tycks?

Sida 1 av 2
mo
11
mow90
m5 e60 -06
En gång i tiden ägde jag en bmw e60, men efter några bil byten så har jag bestämt mig att köpa en e60 igen.

Tänkte kolla med er, vad tycker ni om denna?

Länk

Allt är princip klart, åker imorrn och hämtar den. Men tänkte kolla med er, något som checkat in den innan?
Ha det gött.
Den ser trevlig ut som de allra flesta M5 E60 faktiskt gör.

Betala inget överpris utan jämför med faceliftbilar i Tyskland!

Länk

Mvh Philip
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Om det som står i rutan Extrauppgifter stämmer (i trafik 2005-07-21) är det knappast en 06:a som säljaren hävdar.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Jag hade nog kollat på den Indianapolisröda som står i GBG också - visst den har gått längre, och har inte samma utrustning, men det är en Facelift och det gör mkt anser jag.

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Tillverkat juni -05. Om det nu gör någon skillnad för eventuellt köp.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Här Länk är en riktig 06:a som rullat lika långt dock är den ej sv-såld. Rejält mycket lägre pris men det behöver ju inte vara ett klipp för det...

Känns som att M5-priserna i Tyskland justerats en bra bit nedåt den senaste tiden.

___
//Ulf
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Länk

Svensksåld.
Facelift är en absolut förutsättning om vi talar priser närmare 400.000 kr!

Mvh Philip
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
För oss BMW aficionados som hänger här är kanske facelift vitalt men för den breda massan som inte ser någon skillnad är det inte lika viktigt.
Varför gör ni avsteg från svars reglerna? aja baja!! Standard svaret ska vara: Jag tycker du ska lägga till 20-30 tusen och få en bättre bil!!! (skojade lite, men inte helt) :o)
mo
11
mow90
m5 e60 -06
Hehe =) köpte den, kom precis hem. Fick den för ett riktigt bra pris tycker jag.. =)
Lo
506
LotecM3
M5 F10 2012 *Akrapovic evolution*
Porsche 911 Biturbo RS
E30s62 *mtech2*

320k?

Di
10
Ditec08
Bmw 320ia M-paket - 04
Ganska så seriös säljare det här..

Länk

Otroligt nog att en svensk kvinna inte kan stava..om de nu vore verkligen så! :)
Ziggevarning.
Ziggevarning?

Knappast, det här måste vara ett skämt.
Den har diskuterats i en annan tråd tidigare. Då hade bilen gått mindre (tror jag).
Men stavningen är ju så exceptionellt sjukt bisarrt dålig, hur i h-vete kan man sätta in en sådan annons, helt ofattbart.
Jag menar, kan man inte stava ett ord rätt, ta då hjälp.
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Fejk annons säger jag....Ngt lurt ligger bakom denna annons!!!

BMW M-POWER
GINO: Ja, jag tolkar annonsen som ett (misslyckat) försök att vara rolig.
Lasse Karlsson
Sahlsten skrev: Facelift är en absolut förutsättning om vi talar priser närmare 400.000 kr!

Varför??

"Normala" männskor ser ju inte skillnaden, vad det gäller den så kallade faceliften, så varför i all världen skulle en långmilad 07:a vara så mycket bättre än en lite körd 05:a??

Sen har det alltid hetat på denna sida förut, att Svensksålt ska det vara, för Tyska bilar är alltid skruvade osv. osv!

Men vissa verkar ju helt glömt detta nu när vi diskuterar M5 E60.

Så återrigen Sahlsten, frågan är: Varför skulle en långmilad import, vara bättre än en lite körd Svensksåld?? Och dra nu inte in min bil i det hela, vad jag betalade för den osv, osv är helt inrelevant! har jag gjort en idiotaffär, är det väl upp till mig! Nej! en saklig förklaring vore roligt.

HA DET!

modolasse
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.