|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej. Eftersom jag köpt mig en 130, hämtas nu på fredag så skulle det vara intressant o få veta hur många vi är på denna tråd. Dela gärna med dig lite kurriosa om bilen. | |
| Jag har en av dem 130im-10 min andra 130im förra bilen var en -08 | |
| Närvaro anmäld!! | |
|
+1 // Christopher |
|
| Bmw Berra såg att du har haft två 130:s, ngn skillnad mellan dem förutom -7 hkr? | |
| Jag har mer utrustning i den nya bilen. | |
| Det värkar vara få 130i ägare som det ser ut nu. Ser man någon 1-serie är det för det mesta 118i eller 120d man ser på vägarna ingen 130i vad beror det på för dyr eller? | |
|
Bmw Berra tror faktiskt det är priset och storleken som gör att det är så få 130 på vägarna. Vill man ha en 3 liters motor, så köper de flesta 3 serien. Vet inte hur mkt som skiljer i pris mellan 1 o 3 serien, men 130 är ingen billig bil. |
|
| Har du fått din bil AMET | |
|
Berra hämtar bilen efter arbetsdagens slut, det blir ca kl 17. Usch vad klockan går sakta.. |
|
|
Usch vad klockan går sakta.. Det förstår jag. |
|
| Inte många timmar kvar nu ..Grattis, och lycka till med nya bilen Amet! Jag kommer nog förbi ikväll och kollar in pärlan :) | |
|
Stort grattis till ett mycket bra bilval! Själv har jag 7 dagar kvar tills jag hämtar min nya E92 330i! Tiden går så fruktansvärt långsaaaaamt... :( |
|
|
Oj då kl redan 15.15, snart är det dags jeeeehuuuuuuuuuuuu. Pavel grattis i förskott, känslan o hämta ut en ny bil är alldeles speciell. |
|
| Maria du är välkommen ikväll, bjuder på ngt gött... | |
| +1 | |
|
Då var man hemma med en ny beg bil, vilken feeeeeeling. Säger bara vilket ljud från motorn o avgassystemet fast det är standard från fabrik, fler måste upptäcka denna lilla ljuvel. Tänker bara hur bra denna lilla goa bil är, då går tankarna hur bra kommer 1 serien i M-versionen kommer o vara. I morgon bär det iväg till Ullared!!! måste känna hur bilen går på lite längre resa jeeeeeeeeeeeeeeeehuuuuuuuuuuuuuuuuuu. |
|
| hehe.. ja 130n är nått av det bästa BMW producerat, så är det bara. Ta det lungt på vägarna, mitt körkort rök veckan efter jag hämtade min 130i :) | |
|
Pavel, peppar peppar får jag säga utan körkort skulle livet vara surt. Men efter resan till Ullared så känns feelingen klart bättre efter ca 30 mil. Vi fyllde upp en kundvagn o lite till, 7 papp fattigare ja ni läste rätt.... Ha aldrig med tjejen ;-)) men bagage utrymmet är större än man tror allt fick plats inkl 4 i bilen. |
|
| Nu finns den en till 130 ägare här på forumet :-) | |
|
Härlig bil! Har en till salu för den som skulle vara intresserad. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.