AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.687

Satt min egen prägel på E92 335i Coupé

Sida 1 av 2
Nu är jag färdig med min bil. Vad tycker ni?
Länk
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Snygg!

Vad har du för front? Det där är inte vanliga M-fronten va?
Vanliga fronten med bmw aerodynamik spoiler som limmas och skruvas mot original fronten.
klockren:D tycker att aerodynamikfronten är mycket snyggare än m-paketet.. bilen är helt enligt mitt tycke och smak
Tack Jerry.
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Hela bilen är riktigt snygg
Men inredningen är 100 rött är s...snyggt

Ha deT
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Klockrent, stilfullt, snygg, symetrisk stil....jag kan bara beklaga...det kommer nog göra riktigt ont när du ska sälja den :)
Bra jobbat med bilen Sevak!

"Riktiga män kör diesel"
kn
26
kn0ppe
325i Touring - 06'a
Ja riktigt snygg var den!
Herr.Bayer: Tack. Ja det kommer nog svida riktigt mycket särskilt för mig som är så pedant lägger ner mycket tid för att hålla den i toppskick.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ser riktigt bra ut Sevak.
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Ja din bil ser förbannat bra ut nu Sevak, spacegrå är den snyggaste standard färgen till e92 helt klart! Det enda jag kan tycka saknas är en m-sport bakkofångare eller nån annan med diffusor, annars är det perfekt :)

Tja!

Vad använderdu för angel eyes på din bil?
har du funderat på facelift baklysen?? tror det skulle fullborda hela projektet
Calle: Har faktiskt kollat efter annan stötfångare bak men jag är så rädd för lacknyanser.

Dj_joban: Leds från ebay.

Jerry: Har faktiskt funderat på det jag har letat på Ebay och andra sidor men det är led baklysen från Kina ej lika fina som OEM. Ska jag köpa de från Bmw så lär de kosta skjortan.
Visa användare
230
Sigvardsson
330Ci M-sport II Individual
*Applåderar*
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Läcker! Enda jag hade gjort skulle ha varit att byta diffusor. Behöver inte bli jättedyrt men självklart är lackeringen en viktig fråga, det gäller att hitta någon med lackbur och som är noggrann.

sevak: ok , dyker säkert upp bra kopior så småningom.. faceliften har ju inte funnits så länge trots allt
Så sant. Nu är jag även med på www.garaget.org första sida.
Jo
60
Jonas9000
BMW 335i E92 Space Grey
Sjukt snygg ! Har samma E92 335i space gray, skall sätta på m3 sidor samt m-tech läpp på min snart. Älskar dessa fälgar. Bara m-tech bak med kolfiber diff som saknas.
Tackar.
Jo
60
Jonas9000
BMW 335i E92 Space Grey
Har du satt in nya spoiler galler eller bara tagit loss befintliga och sprayat svarta ?
Är det M6 replica eller original fälg? tips på var man köper M6 19" till bäst pris ? Tack på förhand !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.