|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
(Man måste vara medlem i BMW CS för att kunna delta. Medlemskap kan lösas på plats). Välkommen till Auto 7H den 11 september Höstsäsongen har dragigt i gång och vi har blivit inbjudna till Auto 7H i Uddevalla. Gemensam körning uppifrån Göteborg med samling redan 09:00 vid Mc Donalds på Stigcenter. Men självklart går det bra att ansluta hos Auto 7H klockan 10.00 På programmet står Reservdelar – Verkstad - Försäljning. Ankomstfika Erbjudanden på gamla och nya prylar (Life Style, Reservdelar, Tillbehör mm) 1,5 liter spolvätska bjuder vi på till medlemmar mot uppvisning av medlemskort. Fast Lane med gratis rådgivning, bemannad med mekaniker. (Råd efter tid..) BMW ON TOUR är på besök, provkörning eller studera. (I mån av möjlighet..) När vi känner oss nöjda med besöket hos Auto 7H börjar vi vår klassiska sektionskörning som letar sig ut till kustbandet över Flatön – Orust - Tjörn med avslutande matstopp i Skärhamn. Lördagen den 11 september klockan 10.00 Auto 7H Uddevalla Norgårdsv. 6 451 75 UDDEVALLA Länk Mvh Philip | |
|
Bra idé, jag kommer. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Jag med! | |
|
Alltid kul med nya ansikten som dyker upp! Mvh Philip |
|
|
Philip, stor risk Du får se ett gammalt skrynkligt ansikte då Jag troligen dyker upp. /Stefan |
|
|
Hellre skrynkliga ansikten än inga alls! Ni är varmt välkomna :-) Mvh Philip |
|
|
En gammal Z3 dyker nog upp också. //Tomas. |
|
|
Jag kommer :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
| Kommer också. | |
|
Vi ses i morgon! BMW CS #5139 |
|
|
Tack alla som slöt upp på Westsektionens klassiska Bohuslänskörning! God mat, många trevliga människor och dåligt väder kännetecknade dagen. Skönt också att fler kvinnor söker sig till föreningen, så vi slipper kvotering :-) Mvh Philip |
|
|
Mycket trevligt första besök i Uddevalla, kommer tillbaka:) Mvh Stephan |
|
|
Tackar alla för en trevlig dag. Kul med nya ansikten. Erkänn att det var rätt roligt att åka färja med endast BMW-bilar. Har lagt upp ett par bilder här. Flera kommer allt eftersom: Länk |
|
|
Rolig dag! Vädret lämnade väl en del övrigt att önska, men de bägge färjeturerna uppvägde ju en hel del :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Så dåligt väder var det inte, vi var flera som körde nedcabbat. Tack för en trevlig dag! BMW CS #5206 |
|
|
Nej visst; Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder. :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Ett varmt tack ifrån Asken och CS Stpckholmssektionen för en mycket givande träff med plus 20 bilar och närmare 40 personer. Hoppas några utav Er väljer att bevista vår aktivitet Mälaren runt ink besök på F1 Hässlö flygmuseum och med chans att prova äkta flygsimulatorer för System 25 Draken och Corvair Metroploitan. Mvh Asken |
|
|
Instämmer helt med övriga, glöm inte nästa event i Borås. Information kommer inom kort på slingan. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Tack för en mycket trevlig dag med en tur på (för mig) helt nya vägar. Att provköra en 2,5ton tung elbil var en rätt märklig känsla. /Stefan |
|
|
Kul med lite gubb-dagis. Skoj att se nya ansikten också. Jesper lägger nog (?) in några av mina bilder på West-sektionen snart. |
|
|
Tack för en en trevlig träff, ser fram emot nästa ! "Less brakes, more accelerator." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.