|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk hoppas nu verkligen den hamnar hos en entusiast men det vore ju konstigt annars. | |
|
Prislappen är högst human får jag säga! Mvh Philip |
|
| jo en väldigt ovanlig kärra. men e28 är ju inte så heta av nån anledning. jag skulle gärna äga en. | |
| Alldeles for underprissatt! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fanns lite att önska för perfektionisten, men med lite slantar i reserv så är man ju snart där! Undrar hur inredningen ser ut, och varför inga bilder på den finns. Skulle sitta fint som stallkompis med M635:an faktiskt, men som vanligt är timingen dålig....... Mvh Patrik |
|
Det där är tveklöst en drömbil, synd att man inte har garage att ställa den i. Jag är inte helt insatt i hur de ska se ut, är den helt original? |
|
| riktigt riktigt snygg :D vill ha.. synd bara att miltalten är så höga annars hade den varit den perfekta samlarbilen.. | |
|
Ja...sugen blir man, men men.. Prio ett innan man ska börja handla dylika samlarobjekt så är det ett större garage.Punkt. Inte roligt att nalla på plats hos Farsan t.ex ;) Förresten verkar den vara underprissatt som någon skrev ovan..(trots milen som JAG inte tycker är någonting att fasas över heller). LÅGmilare kallar jag den där M5 E28:an. Jag vet ingenting om objektet, men är det en original M5 E28 som fungerar ok så är den billig.. Lite lätta skavanker på kaross och evtl chassiemässigt får man räkna med, men mekaniskt/drivlinemässigt så bör den vara ok iofs för att bringa mer intresse från presumtiva spekulanter.. Men återigen, BILLIG M5 E28 var det iaf... Mvh Janne. |
|
|
Synd att det går så trögt med försäljningen av M3:an annars hade jag åkt och tittat på den imorgon! M3 E30Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men Abbe! Du ska ju spara pengarna tills rätt M635:a dyker upp ju! ;) Mvh Patrik |
|
Är din till salu snart?! ;) M3 E30Länk |
|
|
Huhh och wow...den M5.an lär inte vara på annons många dagar (timmar...?)! -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
| Om nu bilen är så billig, hur mycket skulle man kunna betala för en sån bil? | |
|
Den skulle man ha. Inte många som skulle tro att det var sånt krut under huven på den. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Fan att jag inte har råd att utöka samlingen. E28 är så grym. En sak som jag reagerade på är avsaknaden av det stora M-kjolpaketet som tex M535 har. Var det ej standard på M5 E28 ? BMW 4 Life |
|
|
Vad jag vet var M-paketet inte standard utan tillval. Personer som köpte M5 E28 ville ha en mer diskret framtoning. Mvh Philip |
|
|
En läcker bil till lågt pris, säljaren vill uppenbarligen ha en riktigt snabb affär annars hade den varit 20-90tkr dyrare (beroende på skick), dem exemplar som är till salu i Europa just nu är den här ett fynd, finns en som stått 10år med diverse fel och en med missljud från motorn båda för knappt €10 000 styck och sedan en M spoilerförsedd i Holland med M System I för drygt €13 000. Obs endast 588st E28 M5 byggdes i "våran" version = LHD Europa, hur många var Hennarot?! M Spoilers var tillval ett rätt ovanligt för LHD, den svarta i Holland är en några få jag sett, RHD Europa något vanligare, medan Sydafrikaversion hade det som standard. Länk |
|
|
Intressant info och bra länk. Vore intressant om ägaren eller någon som kollat på bilen skulle beskriva skicket och vad som är gjort på bilen. För svårt att avgöra konditionen från bilderna men verkar tyvärr vara lite rost, parkeringsskador och en riktigt taskig nerlackning av bilen om jag inte ser helt fel.... BMW 4 Life |
|
|
Borde inte stötfångarna vara kromade, har för mig att det bara fanns en special version på 323i från -85 som hade det. Mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Allstså stötfångare i bilens färg, ska det vara. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| vad är det för skillnad egentligen mellan m5:an och m535:an?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.