|
Sida 9 av 10
|
|
|---|---|
|
Hade vart roligt att se honom sitta där i soffan och böla för att han inte har ngn koll på räkningarna numera :) BMW M-POWER |
|
Verdi |
En sån där jävla idiot som Rolf klarar sig tyvärr alltid. Inte värt att "sätta hårt mot hårt" heller då han tydligen har connections med tungt kriminella zigenarklaner. Däremot går det väl bra att jävlas med honom på avstånd. Typ beställa saker i hans namn. Lägga upp hans nummer på nån jävla sexkontaktsida som "kåta Lisa, 18 år". Osv osv... Bara fantasin som sätter gränser. :) |
|
javisst, han vet hur han ska komma undan, en stor fitta är vad han är, och så satt han här och lovade att jag kunde lita på honom, och det var inte lönt att klödda med en sketen affär på "60" k , och jag skulle få dom här pengarna inom 24 dagar, visst. en stor djävla idiot är vad han är, och jag har ju misslyckats, finns ju fortfarande folk som blir lurad av honom, så hur klämmer jag åt denna idiot en gång för alla??? lämna gärna tips!!! fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
theraphosa2009: Du har 2 val! 1) Antingen släpper du det här och går vidare med drömmen om att han blåser fel sorts folk som straffar honom en gång för alla eller 2) Har du kontakter ber du dem hjälpa till eller så får du hosta fram cash för att skapa kontakter som kan hjälpa till BMW M-POWER |
|
|
Jag säger verkligen, släpp skiten. Du kommer bara att dras in i något som du förmodligen inte vill slutföra till varje pris i alla fall. Han är förmodligen beredd att gå längre än dig för att slippa undan än vad du är för att sätta dig honom. Han är proffs på det han gör och han är inte dum. Du kommer inte få pengarna på något snyggt sätt hur du än gör och i värsta fall är pengarna det minsta bekymret helt plötsligt. Släpp det. |
|
| Proffs?? Killen är 19 år, finns på facebook med bilder & allt & har öppen adress. Detta är en snubbe med välsmord mun som kommit på ett lukrativt svartjobb. Finns dessutom en hel hög med människor som råkat ut för honom. Gick alla dessa ihop & gjorde en gemensam anmälan så skulle det hela se lite ljusare ut för alla. Mvh | |
|
Proffs eller inte, han är inte dum och han är beredd att gå längre från lagar och regler än de personer han har blåst, uppenbarligen... Så åter igen, det är tyvärr bara att släppa det om man inte vill dras in i något som man kanske ångrar resten av livet. |
|
Roffa1 |
theraphosa2009: Du gjorde allt bort dig riktigt rejält när du skrev över din bil på bedragaren utan att först ha fått betalt. Hoppas du inser att dina chanser för att få igen dina surt förvärvade pengar är helt hopplöst. Du gjorde bort dig, men ta istället lärdom av ditt misstag och gå vidare med livet. Förstår att det måste kännas jävligt surt för dig, men det är delvis ditt eget fel att du nu sitter utan bil. Det är väl just därför som polisen ej vill hjälpa dig. Försök undvika att göra affärer med tattare i zigenare,osv. |
| Roffa1: Vad är tattare i zigenare?? | |
|
Hade jag blivit blåst på så mycket pengar och sen när man ser att den lilla jäveln har det som livsstil så hade jag nog använt "icke lagliga" medel för att få tillbaka pengarna Hade inte låtit någon blåsa mig på så mycket pengar ostraffat |
|
|
Damien SWE: För att använda sådana metoder krävs antingen kontakter, eller som jag nämnde tidigare cash för att skapa kontakter (offert på begäran kan lämnas av OG´s hemsida) :) eller stake för att uträtta jobbet själv. I det sist nämnda får man ta med konsekvenserna i kalkylen.... BMW M-POWER |
|
|
ja, fuck him, han är inte värd det, jag hoppas han får en köns sjukdom så hans kuk trillar av, jag har ju min familj att tänka på, han får nog sitt straff i sinom tid ändå, och jag vet att jag gjort bort mig, inget jag behöver bli påmind om, aldrig mer. fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
Skulle inte ziggen inför rätta? Du bjöd ju in till detta skådespel. Ange gärna tid och plats om det nu blir rättegång. Eller hosta upp 20-30´och låt rättvisan ha sin gång. Kanske enda sättet för dig att bli fri från dina hämndtankar. Eller hoppas att något trevligt råkar hända honom. En snubbe som hotade mig och en kompis med basebollträ blev bara sex månader äldre. Stackaren...... "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Roffa1 |
Jag tar absolut ej bedragarens parti, men TS har brustit i sitt ansvar när han mer eller mindre gav bort bilen gratis. Tycker liksom polisen att han får skylla sig själv. Kalle-Hilding: Inte visste jag om att du var så farlig;-) (gick du på begravningen) |
|
"Tomma tunnor skramlar mest" Tror att det vore bäst att bara göra slag i saken än att planera hämnd på ett öppet forum, å andra sidan kanske det är som terapi och efter lite urladdning i form av skrift här lugnar allt ner sig. Micke Länk |
|
|
Här sätter man kaffet i fel strupe. Citat karlhilding: "En snubbe som hotade mig och en kompis med basebollträ blev bara sex månader äldre. Stackaren......" Vad f-n skriver du? Har du dödat någon i självförsvar eller är det ett sjukt skämt? |
|
| eller jag antar att du menade att han drabbades av olycka vid ett senare tillfälle? | |
Roffa1 |
Han kanske "självantände" och gick upp i rök;-) |
|
Han blev påkörd av en knarkarkompis och dog förmodligen på fläcken. Han skulle smita från en stulen bil och kompisen kom i hög fart med en annan bil för att "rädda" honom. Polisen hade just anlänt och en kvinnlig polisen hade precis stigit ur polisbilen. Det tragiska var att den kvinnliga polisen blev svårt skadad i samband med denna olycka. Detta hände ett halvår efter att han hotat oss med ett basebollträ som han hade liggande i baksätet. För att kunna försvara sig. "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
|
mkt snack och lite verkstad. Det är en jäkla skillnad och raljera ut saker på ett forum än att trycka ett vapen mot någon för att få sin vilja igenom. Det är oftast inte så mkt med små luffare när man börjar sätta hårt mot hårt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.