|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
"men det innebär ju att ingen vill handla med Rolf längre, så där har jag lyckats" Handla? Ser jag rätt?? Zigenaren handlar väl inte?? Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Frågan jag får då är, finns det någon sanning i det han har sagt?? allt verkar ju vara en jävla löngn, papperna är skickade idag, min advokat får dom på fredag. Det går fan inte att lita på honom, fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
theaphosa2009 skriver:"Det går fan inte att lita på honom" No shit, Maj-Britt! Bra att du insett det till slut... __________ Mvh Grelle |
|
|
Jaha. söt Rolf är nog en sköning.Han inte frågade om han fick bjuda dig och din familj till Thailand på en 3veckors semester också ? Och iså fall, tackade du ja då? Han är nog killen som inte lovar vad han håller. (ironi) Tyvärr så kommer arslen oftast undan.. |
|
|
F..N , blev fel där. Ska vara. Han frågade inte om.... |
|
Roffa1 |
theraphosa2009: Måste få fråga hur din advokat ställer sig till häleriet som skedde i samband med att Rolf slumpade bort bilen för stöldpris till Seppo? Om sanningen ska fram så undrar jag om han ens gav 23.000:- Tror han köpte bilen mkt mkt billigt med full vetskap om bakgrunden. Varför köper man likså en bil för att sedan ställa av den? Ska den ev, fungera som donatorbil längre fram i tiden? Eller är den redan demonterad. |
|
Grelle, ja du bättre sent än aldrig.Roffa1, min advokat tar ju hand om pengarna, alltså ersättning, plus då skade stånd och ränta, sen polisen har hand om seppos häleri, och rolfs bedrägeri, så jag vet inte om det blir 2 domstolar, eller hur det funkar, och ja jag håller med dig, det verkar skumt som fan, med seppo. Köper man en sån bil, då andvänder man ju den. ialla fall tills hösten kommer, sen ställer man av den, 23000 är vad Rolf har sagt att han fick för den, men det är säkert lögn det med, visst seppo sa samma pris, men dom kan ju ha gaddat ihop sig fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
stooges, nej något sådant erbjudande fick jag inte, hade jag fått det då hade jag tackat nej. fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
Rolf ringde mig precis, och jag fick prata med hans far, han vill att jag skulle komma hem till honom, och diskutera, hur vi skulle lösa detta, jag uppfattade detta samtal som hotfullt, va ska jag hemma hos honom att göra?? nej fan det vågar jag inte, hur fan ska detta sluta, nu kommer släckten......... fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
Ansök om besöksförbud hos polisen genast ifall du känner dig hotad av denne Rolf med anhang. Du får banne mig inte backa pga hot och trakasserier utan tvärtom stå på dig! |
|
|
Jag vet hur svensk lag ser ut om han nu skulle komma hem till mig, och det skulle bli bråk, skulle jag försvara mig så är det jag som åker in, tyvärr, jag tänker mest på mina töser och min sambo, men jag ska stå på mig, göra så gott jag kan, henke leus det lovar jag dig, fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
theraphosa2009: glöm inte att denna tråd kan följas av ALLA, inkl... du förstår själv... |
|
|
Och Rolf & Seppo har autopower uppkopplat 24 tim/dygn. Men bra att du informerar om att du blivit hembjuden på en koppa kaffe för vidare diskusssion. Inte ens brandkåren kör väl dit? Nu är det många som läst detta, förhoppningsvis!! Och för guds skull, åk inte hem till någon!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
Roffa1 |
Bjud istället in hela klanen Friman till det kommande polisförhöret, där får de tillfälle att diskutera bedrägeriet samt bilstölden,osv. Det äger väl rum den 3/9 ? Hjärtligt välkomna;-)) |
|
jag känner att jag kan inte börja backa nu, och det var inte jag som satte igång detta, men det blir jag som kommer att avsluta det. Sen får ju vem som helst läsa detta, den hans far tog illa upp var att han blev kallad zigenare i politiskt inkorreckt, länken och krävde att få hans e-mail adress, han skulle väll stämma han som satt in den länken, Nicklas tror jag han hette, vet bara hans namn inget annat. fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
Roffa1, nej 2 september. fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
Roffa1 |
Grattis, nu börjar det likna något. Nu är du äntligen på helt rätt spår!! Kör nu stenhårt på linjen att få tillbaka bilen av Seppo. Annars åker han förmodligen dit för grovt häleri. Lycka till! |
|
Det är förvånande att människor går på sådana här lurtrick, tänk liiite längre och detta händer inte, normal försiktighet är A och O. Affären ska kännas bra, saker köparen säger ska vara rimliga. Även bilhandlare har blivit blåsta på bilar i och med provkörning, det gäller att vara försiktig och lyssna av även om det tar längre tid. I detta fall gå via polisen/myndigheter och försök inte lösa det hela på egen hand, det är inte värt att hamna i ännu värre problem. Personer som luras på detta viss är losers med låg moral och tids nog sitter de bakom galler då gäller det att inte göra något så att man följer med in = gå myndighetsvägen. Stephan |
|
|
Stephan735i, helt rätt, därför jag försöker hålla mig lungn och sansad, vissa ggr har det varit svårt, det ska gud veta fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
Roffa1, när detta är över, då skulle jag bli grymt hedrad om jag fick bjuda dig på en kopp kaffe, kanske snacka lite bil med dig, du är den vän jag aldrig haft. fubar= fucked upp beyond any recognition |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.