|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Efter att ha provkört samt suttit i båda begagnade samt sprojlans nya bilar måste jag säga att det är inte många bilar som slår komforten i en E39:a. Man sitter samt åker som en kung helt enkelt i en E39:a. BMW M-POWER |
|
| Jaja,strö mera salt i såren GINO.. | |
|
ja strör på lite.... Provade en e39 530 -01 i helgen. Inga sportstolar, vanliga i skinn. Jag slogs av att man satt otroligt skönt trots några år på nacken. Hela bilen var för övrigt rätt spännstig och komforten klart godkänd. Klart överraskad....... |
|
|
E39an jag nyss sålde var fantastisk i både komfort och körglädje. Visserligen bara en 525a men ändå. Nu ska det sparas och gnetas för att inhandla något passande som ersättning :) i´ll be back...;) |
|
|
Funerade på en sak.. Detta med nivåreglering o sånt.. ni skriver att det är inga problem att "plugga" och montera vanliga dämpare.. MEN är det inte så att den automatiska nivåregleringen MÅSTE fungera när man har xenon ljus? Vill nock minnas att bilprovning nämt detta. Detta är väl dels också för att inte blända mötande i backar och krön då den även justerar höjden när man rullar över ett krön o liknande. |
|
| Visst är E39 härlig men efter at ha testat E60/E61 så känns den väldigt gammal. Hade alla dagar satsat på en E61 om du ska ha en fin Touring. Visst smaken är som baken...delad men enligt mig är E61 en grymt fin och härlig bil!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.