|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
bulor existerar inte,du får 1000 kr för varje dörruppslag du hittar,rost kanske på sin höjd kan hittas på nån bultskalle under bilen,inredningen är super och alla stolar ser helt osutten ut,och skulle gissa på att det aldrig suttit nån bak.ska man vara hård s¨skulle man kunna lacka om kofångaren fram då det finns stenskott som man ser om man hukar sig ner framför bilen.ratten och gummi på pedaler är oslitet och gummilister och tätningar i dörrar osv är hela och mjuka,,ska försöka fixa lite bilder på henne och känna efter riktigt hur jag vill göra,, DRESSA |
|
|
Låter bra! Kommer förmodligen och kollar på bilen om du bestämmer dig för att göra dig av med den! mvh Erik |
|
|
Hhhmm Dressa har sålt sin själ :) Kul med någon som vet sin bil.... |
|
|
Dressa: Är intresserad av din bil, maila mig på rogerp@live.se så har jag ett förslag... //Roger |
|
|
Vill gärna veta vad budet ligger på. 073-0713275 MVH |
|
|
Ni får ursäkta, men jag har svårt att ta dessa uppgifter på allvar. "bulor existerar inte,du får 1000 kr för varje dörruppslag du hittar,rost kanske på sin höjd kan hittas på nån bultskalle under bilen,inredningen är super och alla stolar ser helt osutten ut,och ..." Skicka gärna länken till en högupplöst bild på förarplatsens stol. Det ska bli intressant att se den osuttna stolen på en 91:a som har gått mer än 20.000 mil. |
|
|
det finns inga bulor eller dörruppslag,,varför skulle det vara så konstigt när den aldrig rullat i stan eller varit nära en biltema parkering??här där bilen rullat sen 94 är vi lika rädda om våra bilar som dom vi parkerar bredvid..rost finns verkligen inte nån stans utom just på nån bultskalle här och där..varför skulle även det vara så svårt att tro om bilen haft bra ägare och bara rullat på sommaren.,stolarna har INGA spår av bristningar eller sprickor eller mattning på annat vis,jag har haft bilen i några år och det är inte min första bmw eller att man kan kalla mig snorpojk heller,,,så om du mixtus har svårt att tro på att en bil som trots sina 20 år som har tagit väl omhands och fått ett bra liv kan se bra ut,,så har du fel..tycker inte att jag gjorde en orimlig beskrivning när jag inte bara prisade herren utan även anmärkte på det som inte var hundra,som kofångaren tex,,sen att det är det enda jag kan anmärka på säger väl bara en sak egentligen,,,,det är en fin bil..så mixtus håll igen med attityden och använd dig av en bättre ton om DU tycker att nåt låter så otroligt,. DRESSA |
|
|
det är skillnad hur man gör ett påstående och ett påstående., ditt alternativ...Ni får ursäkta, men jag har svårt att ta dessa uppgifter på allvar. "bulor existerar inte,du får 1000 kr för varje dörruppslag du hittar,rost kanske på sin höjd kan hittas på nån bultskalle under bilen,inredningen är super och alla stolar ser helt osutten ut,och ..." Skicka gärna länken till en högupplöst bild på förarplatsens stol. Det ska bli intressant att se den osuttna stolen på en 91:a som har gått mer än 20.000 mil. mitt alternativ om jag ställt samma fråga....är inredningen bytt utbytt?tänkte mest på hur den klarat sig så bra på denna bil.har du bilder på inredningen,gärna med bra upplösning som återspeglar skicket som bilen sägs vara vara i,,är den rostskyddad under dom senaste åren eller är den så fin som beskrivs??ta gärna bilder även under isf..skillnaden är enorm men samma fråga ställs,,,,lite petig när du inte sett bilen,,annat om du hade gjort det,då får du kräkas över den om du vill.. DRESSA |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.