|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag verkar ha råkat ut för en lika oserier köpare, se hans mail nedan: första mailet: Thanks how much do you want to sell it to me?I will also want to know if its still in good condition and i will want you to send me picture if possible,i want you to know that i will pay you the full price for it and i will be paying you by PayPal after the payment has been made i will contact my shipper to come for it at your home i am doing that because i am on sea now(I am a marine Engineer (Heerema Marine Contractors)so i can not come for the pick up myself. andra mailet: Oh i see but i want you to know that paypal is the safest and also they secure but buyer and the seller and its also like you are using your bank account because the money will be transfer from your paypal account to your bank account bcos when you are setting up the account you will have to link it up with your bank account...so it will just take you just a minutes to set it up online and also you can read more about how it works on www.paypal.com and am sorry to tell you that i can only access my paypal account because am on the ship now i have all my money on my paypal account so i can only make my payment through paypal ..so if you want to sell it for me ..plz try to get the account setup as soon as possible ...thanks tredje mailet: Thanks for the mail so kindly get back to me with your paypal email so that i can proceed and make the payment asap thanks.. fjärde mailet: Thanks for the mail am from uk and am buying the car as a birthday gift for my wife in so about the car transfer of ownership and some document that are needed to be sign you dont have to worry your self about that my shipping agent that is coming for the car pickup will handle that so all you have to do now is kindly get back to me with your paypal email and the last price you are willing to sell last for me so that i can proceed and make the payment done asap thanks... :( |
|
| Glömde tillägga att köparen kallar sig "Roy Gibson" | |
|
Inte bara verkar, det ÄR en oserös (icke) köpare! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Kan du pm:a mailheadern till mig? | |
|
Spinner vidare på blåsningsförsök i denna tråden; Satte in hojen på blocket idag och har på 7 timmar fått två SMS med samma meddelande: I am interested in your bike on www.blocket.se. Is the bike still for sale? Pls mail me at... och så en mailadress. Olika mailadresser i de båda SMS:en, och olika engelskklingande namn med endast initial som förnamn som avsändare, alltså inget avsändarnummer som man brukar få. Falskt som vatten förstås, men kan någon begripa vad det går ut på? |
|
| En kollega satte ut annons på sin motorcykel igårkväll och fick liknande mailsvar. Massa snack om PayPal osv. | |
|
Ingen som kan skicka mailheadern så vi får se vart det kommer ifrån. Om ni kör gmail så ta visa original och klistra in det här, eller pm:a mig |
|
|
Vi borde göra som på Mugumuseum eller vad det heter, fylla en Volvo 140 med tegel, sätta på BMW-emblem och skeppa skiten till köparen. Ett upplägg kan ju vara att när köparen börjar jiddra om konton mm så säger man att bilen kan skeppas för påseende utan förskottsbetalning OM köparen betalar frakten.. >:-} Sedan stylar vi på AP en riktigt fin "mugu-mobil" till asen! :-D Vad säger ni? Någon som sitter på en gammal skrotbil som behöver ett nytt liv i Nigeria? Jag ser i min fantasi en fjäderbelastad pinne med ett A3-kort på Hasso i bakluckan, så den far upp när Ooga öppnar den.. med en pratbubbla där det står "You don't f**k with the Hasso!" o.s.v. Fy fan vad kul det vore!! |
|
|
Du tänker på Länk Så jäkla bra de försöker blåsa honom och han blåser then min favorittråd "ship dishwasher stove and refrigiator to lagos nigeria" The försöker blåsa han på datorer och de får en hel låda från anuslaptops.com.... |
|
| Ja, det kan vara den roligaste tråden någonsin på internet, faktiskt... Är det i den han lurar "köparen" att ha en hink på huvudet och ta en bild också? :-D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.