|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
sorry, sitter på X2000 och 3 på tåget suger verkligen, hemskt dålig uppkoppling verkligen... Länk hoppas länken kom med nu iaf då? Om du har Bluetooth så får du iaf upp telefonbok osv på skärmen och behöver aldrig ta upp telefonen för att ringa eller svara, |
|
|
Med känsla: på tåget??!! Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| yes, för långt att köra runt till Frankrike, Italien, Österrike och Tyskland den här gången så det blev två veckor tågluff :-) | |
|
@Med känsla Japp, länken funkade. Hittade ett par svarta: Länk Helt ok, men de ligger ju ändå på £2217, utan däcken... så billigt vet jag inte.. =/ Angående BT, så behöver jag väl ändå telefonen om jag ska ringa, om jag inte ringer någon i telefonboken, dvs om jag behöver slå numret manuellt...? |
|
|
Jag skrev ej att de var billiga, jag skrev att de är BILLIGARE än på BMW Sverige iaf. Du förstår säkert att 21" BMW orginalfälgar ej är billiga någonstans. Men jämför gärna priset hos din BMW handlare. Inbillar mig att fälgen kostar storleksordning 7.500-8.000/st. Sen skulle jag själv inte välja svarta men det är ju en smaksak :-) Mitt förslag är att gå ner på 20" för skillnaden är inte spec stor i utseende och däcken blir så otroligt mkt billigare skulle jag tro med 20" än 21". |
|
| Jag väntar FORTFARANDE! Olidligt! | |
| >Fakethis: Nu måste den väl åndå vara nära? Hur blev slutliga specen och har du hittat några fälgar ännu? Fick precis veta att min bil anlänt nu och jag beställde den väl i ungefär samma veva som du, men en 535dT F11. Din borde väl komma snart också antar jag :-) | |
|
Japp, den är på g. Beställde i början av augusti. De har sagt att den i värsta fall dröjer till i slutet av oktober, så visst är det nära! =) Japp, fick tag i ett par AC Snitzer replica som va helt ok! Bra priser på dem också! Jag ändrade aldrig nåt i specen från det att jag beställd, så specen ser ut såhär; BMW X6 4.0D Alpinvit Läder Nevada Oyster Dragkrok med avtagbar kula Stöldlarm med fjärr Automatisk bakluckeöppning Ej modellbeteckning Backkamera med Top View Automatiskt avbländbara inner och ytterspeglar Komfortstol fram, el inställningsbar Svankstöd Aluminium borstad PDC bak och fram Kupevärmare med fjärr Belysningspaket Helljusassistent Deaktivering passargerarairbag Förberedelse för BT Anslutning USB Anslutning iPhone med MP3-funktion Svensk språkversion Individual Audiosystem Individual Shadowline |
|
| >fakethis: blev det 20" eller 21" ? väntar på mina Hartge som också skall vara på g. Tänkte köra M-fälgarna på vinterdäcken, men kanske är det synd... var hittade du dina Schnitzer kopior? | |
|
20" blev det. Det va en kontakt till säljaren, tror inte försäljaren hade nån hemsida. =/ Ringde dem idag. Bilen kom inatt ! =) Kan hämta den den 28:e i nästa vecka! hoho.. äntligen! |
|
|
Grattis, lång väntan men du belönas säkert med en härlig bild. Länka gärna lite bilder, vore kul att se när du fått den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.