|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Orkar man inte krångla eller vänta på Maxi-erbjudandet så är väl "ordinarie ebay-pris" ungefär detsamma om man räknar literpriset inklusive frakten när man köper till ett oljebyte. | |
|
Ska inte finnas någon gräns på antalet dunkar. Skulle det vara de så är de bara gå ut och lämna dom andra i bilen och gå in igen. Om priset gäller icakort-priser är de annorlunda, då är de max antal registrerat på kortet. Ska också förbi och inhandla 2 dunkar inför våren. Vill man spara ytterligare några kronor kan man åka till biltema i stället. Skulle gissa på att det ligger precis likadan olja i den, identiskt klassade och kan hålla ungefär samma pris. |
|
| Va inne på maxi lindhagen i Stockholm och bunkrade 12liter idag för 299:- / 4lit. | |
| Även jag var inne på ica maxi sundbyberg, gick till biltillbehöver helix olja 299kr. verkar vara ordinarie pris bara att de har reklam när de får in större partier. | |
|
Om ni vill sänka literpriset på Shell Helix Ultra 5w 40 till nästan 50 kr / litern så går det på levoil.de Tror att 20 liter inklusive frakt till Sverige ger ett literpris på 56 kr / litern om jag inte minns fel. |
|
|
Köpte av denna säljaren, mycket snabb frakt. Då jag har Ådi så köpte jag samma mängd (20L) men med klassningen VW 50400/50700 5W-30 istället: Länk |
|
|
Levoil säljer Aral-oljan billigare och frakten är också billigare, förvisso inte några jättepengar men ändå... Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Agrol olja på grangården inget jag har varit missnöjd med snarare tvärt om.Billigt jämfört mot mekonomen. |
|
| Ja, det får bli levoil nästa gång! =) | |
|
Beställde från oeldepot24.de. Riktigt snabb frakt - 3 dagar.. Dom har olja från 15kr/litern =) |
|
|
Fick hem min leverans från www.oeldepot24.de idag jag också. bra pris och snabb leverans! Castrol Edge fst 10w-60 för 6,96Euro/Liter köpte även till växellåda och bakaxel samtidigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.