|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har även jag hittat en M5:a att glida runt med i sommar! Eftersom jag inte vet hur man lägger in bilder här får det bli en länk till garaget! Länk Om någon vet hur man tar reda på hur många vita M5:or som såldes i Sverige så tala gärna om det! Skulle vara kul att veta! =) Jag hämtade bilen idag, så än så länge är jag väldigt nöjd! Förutom att bilfirman jag köpte den hos klanta till det lite genom att renovera fälgarna och sen lackera dom med "vanlig" aluminiumfärg ist för den färgen M5:orn brukar ha. Men ska nog kunna leva med det! Rolig bil är det iaf! =D | |
| Bara att gratulera, riktigt snygg i vitt. Har själv ägt min i några veckor nu, riktigt nöjd. | |
| riktigt snygg och ovanlig i vitt.. gratis :D | |
Buspelle |
Grattis! Du har skaffat dig en kanonbil som det är svårt att inte älska. Har med all säkerhet inte sålts många vita i Sverige, så det är en unik och mycket snygg bil i det avseendet. Var rädd om körkortet:) |
|
En härlig bil i en läcker färg! Saknar M5:an som jag sålde förra året. ___ //Ulf |
|
| snyggt med lite svarta lister som bryter! det är därför jag har svårt för de nya bilarna i vitt. | |
| Tänkte lägga en kommentar ang färgen på fälgarna men går ju lätt att fixa om man vill ;) Njut massor i sommar i nya kärran! :) | |
|
Riktigt snygg :) Svarta fälgar på den vore ännu mer najs :) // Daniel |
|
|
Underbart snygg, vit med svarta lister, mumma. Skulle då vara färgen på fälgarna... //PB |
|
|
Tackar för alla trevliga kommentarer! =) Ska njuta ordentligt i sommar. Får ta tag i fälgar och facelift till vintern! :P Ses på vägarna! Glad sommar! Nu är det semester! |
|
| Den ja... den låg hos mårtenssons i hörby ett par dagar sen borta va? | |
| sallepwr: stämmer bra, köpte den dagen efter den kom ut på annons =) Väldigt trevlig säljare måste jag säga. Seriöst och bra. Lite synd det där med fälgarna bara, men det går ju att fixa till hehe | |
|
Grattis till en mkt snygg bil, helrätt i vitt! |
|
| tack björn! =) | |
|
Gydell Grattis, görfin. Hoppas den förblir original :) |
|
|
Läcker! / Mvh Joakim "För den outbildade är ett A bara tre pinnar." / Nalle Puh |
|
| Tack tack! =) Kan garantera att den kommer förbli original, kanske en facelift och annat avgassystem bara ;) | |
|
Sjukt snyggt med vitt! Grattis! ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
Kanonfin =) Fingerspitzgefühl. |
|
| Riktigt snygg bil, grattis! | |
|
Tack återigen för alla fina kommentarer! Man blir lite extra stolt ;) Vet någon om man kan ta reda på hur många vita M5:or det såldes i Sverige? Har googlat men finner inga svar. Hade som sagt varit kul å veta =) Tror ni BMW kan svara på det om man ringer dom och frågar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.