AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
45.511

M-PAKET till F10/F11 avslöjat!

Sida 5 av 5
Visa användare
54
JoakimA
316 (E21)-78
325i (E30)-?
M-paketet är ju riktigt lyckat till skillnad från AC Schnitzer lösning som ni kan se här. Eller tycker någon detta är snyggt?
Länk

/J

---
Joakim Dyredand
Chefredaktör Carticle.se
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Lite osäkler här, kan man se på interiörbilden och knapparna vid automaten Länk om den silvriga F11an har ställbara DDC-chassiet (223)?
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Nej, inget DDC. Och den har standardautomaten. Interiörbilden kommer inte från en M-sport för den har inte M-fotstöd och M-alulist.
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Tack Gorban,

interiörlisten borstad alu är vad jag vet kostnadsfritt tilllval till M-sport?, men fotstödet som su säger är en gåta, det är ju högst troligen bilarna på exteriörbilderna man fotograferat interiören på, allt annat stämmer.

Kan det vara så att det inte finns något M-fotstöd till högerstyrda bilar (än)?
vad jag kan se så har den sportväxellådans spak iaf, men verkar ej ha paddlar...märkligt. Den har dessutom layouten på mittkonsolen som sportautomaten har för på standardautomaten så har den mig veterligen mugghållare framför spaken.

Kan hälsa från Italien att premiären på F11 verkar vara även här på lördag den 18/9, man gör mkt tv reklam för detta har jag sett på ray1.
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Med känsla: Nej det är standardspaken. Kolla bilderna här och jämför:

Länk

Både standardautomaten och sportautomaten har mugghållare frramför spaken.

En annan intressant detalj är att bilen med den mörka inredningen och sportautomaten har stop/start knappen under start-knappen. Detta finn ju ännu bara till 520d med manuell låda men det ska komma till automaterna också. Jämför bilder i den här tråden:

Länk
Har för mig att standardautomaten har en annan spak men kanske minns fel då
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.