|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
jeje88: Jag har lagt till M paketet till min F11:a. Tillverkning av bilen sker prel v37. Så beställa kan du göra nu! Håller med HFR, jag hade redan valt till nästan allt som ingår i paketet så det blev ingen större skillnad i pris. Tycker framförallt att fronten ser bättre ut. |
|
| >RE. Låter häftigt med en 535 Touring. Hur ser din spec ut och vad gick den lös på? | |
|
RE: Härligt att höra! Har försökt att kontakta min säljare under dagen för att lägga till ett M paket mn har inte fått svar. Vart någonmstans är det du beställt din bil? |
|
|
Här skriver carticle.se mer om nya F11 och svensk utrustning: Länk /J --- Joakim Andersson Testchef, tidningen MOTOR |
|
|
Återigen ett väldigt lyckat sportpaket till nya femman! Baktill påminner det väldigt mycket om E91 med bakspoilern och 35i blåsen. Framtill är bilden nog lite missvisande för det lite platt ut, är nog lite mer form i verkligheten! En BMW utan M-sportpaket går absolut att sälja, men jag tror att andrahandsköpare i första hand letar sig till bilarna i M-sportpaket-segmentet. Eller låt mig säga "huvuddelen" kanske.. Förvisso är det en del pengar man får lägga på allt krims krams men det blir faktiskt fabriksmonterat och helt original på detta viset. Så det är väl ganska klart att BMW inte är dumma och slumpar iväg det för mindre? Vi har säkert kopior på kjolpaketet på marknaden inom någon månad, säkert någon fabrikant som lyckas i samband med att första bilarna kommer från fabriken? Tummen upp för BMW och M-sportpaket! Det är mycket bra kombination :) |
|
|
Länk I länken visas sedanen med M-sportpaket, dock renderat från F11 bilderna som släpptes nyligen men nog ganska likt vad det lär se ut som framöver? |
|
| Någon som hört när 535d kommer? | |
|
De uppgifter jag fått är att den ska gå att beställa från och med septemberproduktionen nu höst. /Janne |
|
| Länk här är m-paketet på sedan | |
|
Den var riktigt snygg,Jerry. Tyvärr måste man ju då lägga till ca. 15000 för att få dessa 19-tummare. Dröm F10:an blir bara dyrare och dyrare:-( |
|
|
Det var rackarns vad det såg bra ut. Är det någon som har helbils-bilder (?) med 18-tummarna på istället? Det kunde vara kul att se hur det ser ut också. "BMW six appeal" |
|
Buspelle |
Kanonsnygg! Fronten såg lite "platt" ut på de tidigare katalogbilderna, men den ser riktigt lyckad ut på dessa bilder. Snygg klädsel också. Nästan bättre än skinn som det ser ut. Hemskt dock att 19-tummarna nästan ser för små ut. Verkar som om bilen behöver 20". |
|
Inte M-paket, men mycket snygg ändå. Länk |
|
| Bood> Länk | |
| M.A. > Var får du prisuppgiften för 19" från? | |
|
Joakim > Exakt vad har din länk med denna tråd att göra? Var god håll AP fritt från reklamskräp, tack! |
|
| I BMW-Jerrys länk står det att 19 tummarna kostar £ 1185. Jag bara räknade om det till Svenska kronor. | |
|
Lyckat, ett självklart val på en 535i/550i om man inte vill vara riktigt diskret, övriga har jag mer förståelse om man inte mäktar med det i budgeten. Stephan |
|
| M.A. > Ok :) Trodde att lokala säljaren som vanligt var absolut sist ute med info. | |
|
Lyckat men skulle aldrig kunna köra omkring i denna med mindre hjul än 20". Ser ju inte klokt ut! Skillnaden mellan 18" och 19" på E60 med M-sport är ju väldigt stor jämfört med F10:an. Här ser 19" ut som 18" osv. Vet att det har varit uppe på tapeten här på AP men BMW hade nästan kunnat lagt in 20" hjul i M-sportpaketet tycker jag :) Bakdiffusorn blir lite väl känner jag, ser precis ut som 335 med M-paket, kanske ser bättre ut på en bil som inte är vit(?) Då försvinner/tonas kontrasten bort mera. Vanligtvis är det snyggt tkr jag med en vit bil och svart diffusor men inte på nya femman. Kanske blir bättre när det kommer två pipor till? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.