|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Japp e mina gamla fälgar. Gustav ringde till mig när han skulle köpa den av Fredrik, han hade några frågor om bilen bara. | |
| Haha, vad festligt. Världen är liten isåfall. Men det är klart - hur många uppsättningar style 168 i 22-tum finns det i Sverige? Tio? Färre tror jag! | |
|
Du får lägga upp lite bilder sen så man får se hur det blev.. tror in det finns många style 168 i 22" alls i sverige.. har inte sett en ända ute och rulla eller på annons heller för den delen |
|
|
Yes, bilder kommer. Men dom åker inte på förrän i april, så vi får vänta några månader. Jag har precis lackat om bilen Carbon-svart, en extremt mörkblå, blåsvart metallic, den kulören och style 168 passar bra ihop. Är en del plock kvar efter lackeringen, bl a passade ena bakdörren på att gå i baklås -- dålig kvalitet på BMW:s dörrlås! :) Och nu byter jag även interiörlister till silver kolfiber. Och vill ha in en bensinvärmare med extra batteri -- skönt nu på vintern! Jag har bara sett en annan bil på annons med style 168 22-tum, en silvermetallic. |
|
|
Benzan: är det här din gamla bil? Länk |
|
|
Ja det är det tyvärr.. såg annonsen igår på den... du kan vara lycklig att du har fälgarna för dom där var inte snygga. Totalt sabbat hela intrycket av bilen tycker jag |
|
| Festligt, världen är liten. Jag känner Johan som äger den nu - trevlig kille. Jag köpte min X5:a av honom för ett år sen, men han måste ha blivit sugen på en till X5:a och köpt den av Gustav i Eskilstuna dagen efter jag köpte fälgarna. Visste inte att det var Johan, festligt! :-) | |
| haha där ser man... men den har bytt ägare lite väl mycket på sistone tycker jag | |
|
Jag är glad för fälgarna, dom är grymma. Dom kommer dessutom att passa ovanligt bra på min blåsvartskimrande Carbonsvarta X5:a med mörka glas tror jag (det är ju iofs subjektivt). Annars gillar jag faktiskt femekrade fälgar på X5:an, även om dom på bilen inte var dom snyggaste. Tycker dom ger en brutal "Hulk-look" som stämmer med den stora bilen. Personligen gillar jag verkligen konkava Style 87 med bredare bakfälgar. Värsta designen (allmänt) är turbinfälgar, har aldrig sett en X5:a som ser bra ut i turbinfälgar. Nitar på fälgarna får bilen att se äldre ut. |
|
| Menade kanske inte direkt att jag tyckte fälgarna var direkt fula... Men man kan ju inte ha en sänkt X5a med 19" hjul :) | |
|
Hehe, snackade precis med Johan och han har ångrat sig, ska behålla den. Han har lämnat in den på foliering, så den blir mattvit med blanksvart tak! Kul idé, blir kul att se vad det blir... :) |
|
| det kan nog bli riktigt coolt .. men han måste köpa större fälgar :) | |
NeZaN |
"Han har lämnat in den på foliering, så den blir mattvit med blanksvart tak!" Är det denna på Blocket tro? Länk Vad länge han ville behålla den :D Fräsch för övrigt! /NeZaN |
|
Ja det är den... vet inte riktigt om jag gillade det där .. men gör säkert mycket å få på sommar 22" |
|
NeZaN |
Nä du, tacka vet jag Imolaröd och Lemansblå :D /NeZaN |
| Haha Sant :) | |
|
Fick tag på beggade style 87 (20-tums femekrade 4.6is-fälgarna) med odubbade vinterdäck. Taget!! :) Jag ändrade mig och lackade bilen blanksvart istället (Jet black). Har en Hualingan DVD-enhet som ska in, solfilm och nya sidesteps. Ska byta sprucken framruta sen börjar den bli klar. Ruskigt nöjd med den. :) |
|
| Benzan: nu är din gamla X5:a mattsvart. Tidigare var den mattvit med blanksvart tak, men nu har Johan folierat om. Den är rätt snygg med femekrade 22-tums fälgar får man nog lov att säga. | |
|
Benzan. på din "gammla" X5 sitter det en lackad del längst ner på fram och bak spoilern, tror den sitter org på 4,6 is. Var får man tag i dom? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.