|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
jag kollade också efter den men kunde inte hitta den så då är den nog såld du får lägga att bud på mina x6m fälgar istället :-) |
|
|
Oflyt, men tack ändå. Antagligen ville han väl inte sälja fälgarna separat - jag frågade ju ganska nyligen och var han vaken så hade han väl hört av sig. Tack, men jag föredrar nog style 168 på X5 E53. :) |
|
| vilken tur att man har en uppsättning style 168 20" bmw orginal liggandes då :-) | |
| ja, fast jag har ju 21-tums BBS vinterhjul på X5:an. Känns lite mysko att ha mindre sommarhjul då... :) | |
| joo det är ju sant.. | |
| Benzan: var du helt nöjd med dina 22" style 168:or, var det något som inte var så bra med dom? Var dom i balans? Skavmärken etc? | |
| Jag var jätte nöjd med dom.. fanns inte ett märke på dom så länge jag hade dom. | |
| .. och du hade bredare bakfälgar väl? Minns du däckdimensionerna? | |
| har för mig dom var 265 eller 275 breda | |
| Var det inte bredare fälgar bak? | |
| noop på style 168 åkta jag samma runt om | |
| Nu har jag fått tag i fyra style 168 22-tum som ligger i garaget i väntan på sommaren, det blir mys tror jag. Dom är verkligen klockrena på en mörk e53 tycker jag personligen! | |
|
Trevligt. så du fick ta i ett par till slut.. kommer bli kanon |
|
| Var hittade du dom? | |
| Tack! Det var en kille som ringde och bad att få sälja till mig. Han sa att han hade hört talas om mig, jag var den rättmätige ägaren - the chosen one - och jag gick med på det! Han ringde från Eskilsrtuna. | |
| låter som mina gamla Wheels :-) | |
|
Säljaren är en mycket sympatisk och trevligt typ i Eskilstuna som heter Gustav. Han hade precis sålt sin X5:a (utan fälgarna). Han berättade att det ringt dom vanliga besvärliga Blocket-idioterna som inbillat sig att dom skulle få den för halva priset utan att ha sett den och "ska ha" en massa. En av idioterna hade blåst runt i 140 på provkörningen - inne i ett villaområde där det är 30-50. Jävla respektlösa idioter, noll respekt förtjänar sånt pisspack!! Men efter några dagar ringde en normal person och han fick vad han begärde för bilen tror jag. Jag såg den aldrig, men det var en beige/silver 4.4. |
|
|
Dom är i mycket fint skick, rena, fina. Inte ett märke på tre av dom - som nya - ett litet skrapmärke på den fjärde. Benzan: tack för tipset om dom -- jag är väldigt glad i dom, tycker dom är helt klockrena på en E53! :) |
|
|
ok så det var Gustav som sålde fälgarna. Fanns inte ett märke på dom när jag hade dom :-) han kan ju bara ha haft min gamla bil nån månad eller två. |
|
|
Så det var din gamla bil? Gustav sa att han köpt den i oktober för han trodde den skulle funkat för familjen, men blev för liten. Var det inte en Fredrik som hade bilen ett tag? Hörru Fredrik, är det du din slarver som repat en av fälgarna!? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.