|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Ha ha, Du har så rätt:) Tack Anders! Ha en trevlig Påskhelg. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
yes detsamma Stefan, sålde precis min Golf R, så jag har pengar till lite påskägg också :-) /Anders |
|
| Vad bra Stefan - då slipper du åka tåg till Björkvik på lördag.. | |
|
Jag har avbeställt tågbiljetterna och mutat killen som ska göra leverasservice:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Falsk alarm. Bilen kunde inte hittas hos Engströms i går. Nu fick jag reda på att den står på uppsamlingsplatsen i hamnen och transport kommer ske till Linköping tidigast under nästa vecka. Shit, jag som trodde på leverans innan helgen:( //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Någon som längtar efter sin nya bil? ;) | |
|
Jag försöker glömma:) Två lååånga veckor kvar. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ännu ingen bil i sikte. Nya fälgarna kommer i nästa vecka, säkert innan bilen. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
För 10 minuter sedan ringde min säljare och sa att bilen kommer levereras nästa fredag kl 13.00. Äntligen:) Ska åka och titta på bilen i morgon:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
(H)julafton!!! |
|
|
StefanL, Med tanke på din bilomsättning, är det inte dags att byta igen nu? :-) mvh/ Anders |
|
|
Nu står bilen och blänker i bilhallen, äntligen leveransklar. Mindre än 23 timmar kvar:D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Grattis! Det har tagit sin tid! Worth waiting for! | |
| Bilder! Och det många! | |
|
Ska bli kul att testa något nytt. Bilder kommer... //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ja då har man äntligen hämtat bilen:D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Gratulerar till bilen! Hur många veckors väntetid blev det totalt? Har du bestämt hur du skall trimma bilen än:) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Grattis Stefan!!! Ta det lite lugnt nu i helgen efter månaders väntan :-))))) Trevlig helg! /Anders |
|
|
Tack grabbar:D Det blev en tur till vårt sommarställe i helgen med lugnt tempo. En riktigt trevlig bil måste jag säga, helt i klass med 335orna och ett strå vassare än S5an. S-tronic lådan känns helt perfekt till bilen och det går att köra riktigt snålt om man är på det humöret. Ligger man i 100 km/h varvar motorn 1400rpm och 7an åker i redan vid ca 60 km/t. Detta går givetvis att ändra om man väljer ett sportigare vx-program. På det hela taget är det nog en av Audis bästa vagnar just nu om man tittar på pris-prestanda. wsemme: 30 veckor blev väntan. Jag har kontakt med Jimmy Särås (Stertman motorsport) och fick besked i torsdags att GIAC har en programvara klar inom två månader. Det har tydligen tagit nära ett helt år att utveckla en riktig bra programvara till bilen. Jag tror vi landar på ca 450-460hk så prestandan måste bli klart godkänd. Vad säger ni, ska jag ta bort alla emblem och köra sleeper stuket. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Tycker inte du ska köra sleeper stuket, lite uttjatat =) Jag blir glad av att se ett S märke tex, istället för att tro det är en hottad 1.8T, får mig på bra humör att folk fort uppskattar prestanda och inte alla dessa 320 d som tuffar runt och tror att dom är snabbare än allt... En sak ang sleeper jag kom o tänkte på borde vara en såkallad omvänd sleeper. Man har en bmw 520 Men kittar den till helt M5 men har kvar 520 emblemet. Så dom som tror att det är en luring kan inte ha mer fel , då det egentligen är en 520 :) Hur blir det med bilder då =) ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.