|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
Shiiit, Här kommer fälgen:Länk Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Det är ett riskmoment man alltid får ta. Nu klarar lådan 700nm så över den gränsen kommer vi inte gå. Hade det varit en manuell-låda så hade det varit problem. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Djävulskt snygg fälg! Sedan tycker jag väl att om man ändå ska foliera, ska man ha något som "ingen annan" har...mattvit är ju således udda, bara Merca som har det idag - men själv hade jag kört på Audis S-gula eller Lambos Ithaca Verde (grön..) :) |
|
|
Helt sjukt snygga! Bilen kommer bli vansinnigt snygg. Möjligt att du nämnt det innan, men vilken färg på bilen kommer det vara? |
|
|
Sani, Min svåger har en dekorfirma och rappar bilar på löpande band. Jag har fått några prover i vita kulörer och har även en variant med vit pärlemoreffekt liknande BMW individual. Jag ska vara med och lära mig momenten när de ska rappa min bil, ska bli intressant. Folien är ganska dyr så det gäller att bestämma sig. Den gröna skulle kunna bli giftig=) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Bilen är beställd med Fantomsvart met. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Jaha, då är det bara att lägga in en ny beställning och hoppas att det inte tar 8 månader igen:=) Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Haha, ja den lär bli fin. Dom fälgarna som sitter på den tycker jag är riktigt snygga! |
|
|
StefanL: Du verkar haft en hyfsad bil tidigare också? En 335 2010 ca 400hk? Blir bara nyfiken vad som fick dig att sälja den till förmån för Audin du nu beställt? Var du besviken på BMW 335? I så fall på vad? |
|
|
mats_epost; Jag skulle fixat till 335an under förra hösten men kom bara halvvägs, det dök upp en spontanköpare på bilen och det blev en snabb affär. Kort där efter fick jag möjlighet att köpa en RS5a hos Engströms Bil. Bilen finns nu mera som demo/lagerbil. Men efter en diskussion men hustrun föll valet slutligen på en S4 Avant av mer praktiska skäl, så bilen beställdes och kontrakt skrevs och nu har det nästan gått 7 månader. Så nu blir det att åka fyrhjulsdrivet ett tag och känner jag mig rätt kommer den att ersättas av något ännu värre under nästa år. Men först ska vi ha lite kul med div trim och tillbehör. Om jag var besviken på 335an så är svaret nej. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ok :-) Tack för utförligt svar och lycka till med nya racern. |
|
|
Ja då var bilen på väg till Linköping. Har jag tur kommer jag att få se bilen i nästa vecka. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Hur blir det med listerna runt fönstren samt rails, är de svarta eller alufärgade på en svart S4:a? | |
|
Som standard är listerna i matt aluminium men numera finns det ett svart optikpaket som tillval. Jag valde alu. Det är möjligt att jag testar att foliera listerna svarta när jag ändå ska foliera bilen. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Lite komiskt det där. För jag är väldigt nära att slå till på en A4 Avant TDI quattro 2011, men den har svarta lister och rails vilket ju är standard. Silver rails kostar extra. Men sen finns det ju nåt S-line eller annat optikpaket där listerna blir svarta igen :-) | |
|
Håller med. Man blir inte klok på alla paket. Av någon anledning så tycker jag det är snyggast med alu på Audi och shadowline på BMW. Problemet med listerna i svart är att dessa är känsliga för avfettning. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Problemet med nya modeller är ju annars avsaknaden av paket, detta gäller speciellt Audi. Dyrt att kryssa i listan! |
|
|
Det kan jag hålla med om. Audi har överlag dyrare paket och utrustning. Ett exempel är sportstolar och skinn. Även fälgar så ligger Audi högre. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Idag blev jag glatt överraskad när jag fick veta att bilen har kommit till Engströms Bil i Linköping. Leverans ska kunna ske i slutet av näst vecka då bilen är lagd på prio. Såå kul det ska bli:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
grattis Stefan, det blir en låååååån låååångfredag och en låååång påskafton och en låååång vecka men den som väntar på något gott :-) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.