|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Fear This |
va trött man blir... ringde killen som hade tråget, stickan och pickuppen, det visade sej att han hade misuppfattat och att det var från en 535 motor... börjar fundera på att bygga om rambalken istället så man får köra lite i sommar iaf? passa er ja fixar massa roadkills;) |
|
Kolla i www.bildelsbasen.se många bildemonteringar skickar med post. köpte min tråg så och fick den efter 3 dagar. priserna ligger runt 1000 kr Pickuppen köpte jag ny på BMW, kostar bara 176kr (de kallar den sugrör) |
|
|
Nån som vet om det går att besiktiga bilen med en sådan motorlösning i Sverige eller hur har ni löst det ? /Z |
|
|
Nej, det går ej. :-( Kiip Spiiding! |
|
Fear This |
har lyssnat med skroten och dom vill ha 800spänn för ett tråg till e34 525 så det är ju bara att köpa men jag undrar om styrväxeln får plats på originalplaceringen framför framvagnsbalken? någon som vet? passa er ja fixar massa roadkills;) |
|
Ska passa utan moddning såvitt jag hört. Kiip Spiiding! |
|
| tjena håller också på att lägga i en s50 moter i e30,, köp bromservon från m3 E36 så passar det lite bättre även nytt pedalsställ utom gas då | |
|
Har ett tråg liggandes till 525 e34 M50 om det e nån som e intresserad, inkl oljepickup. 1000lapp för allt Håller själv på med en sån konvertering på polarens kärra och där använde vi e36 motorfästen och aningen högre kuddar, använder man m20 fästen kan man glömma att få plats med nån bromsservo + att det blir fel vinkel på tråget med m20 fästen Mvh Limmet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.