|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Grattis dallev | |
| Går det att fixa en lite trött stol på något sätt. Det är M-stolarna, med alcantara klädsel på sidorna. På förar stolen så finns det klassiska "hänget" på tyget. Alltså på sidan av stolsryggen, där man tar i när man kliver in i bilen. Inget allvarligt, men tyget där har säckat lite. Kan man sträcka upp det på något sätt? | |
|
Tjena Tänkte höra lite vad ni tycker om en bil som jag funderar på köpa hos en bilhandlare. En 525I -03 med M-paket (alltså fullt m-paket med kjolar och allt), Stearlinggrå metallic, ca 12000 mil på mätaren, 2 ägare, enligt säljaren ingen rost, skador eller missljud dock lite stenskott, splitt nya sommardäck, avtagbart drag monteras eftersom det inte finns, insp 2 servicen utförs. 130 000kr prutat i princip det som går. I mina öron låter det lite dyrt, å andra sidan får jag en nyservad bil, med nya sommardäck i förhoppningsvis det skick ja vill ha med utrustning, inredning, motor och färg som jag vill ha. Vad säger ni? Är det galet mycke för en E39a? |
|
| Touring skall tilläggas vilket jag också är ute efter. =) | |
|
Lite väl dyrt tycker jag... Varför just den bilen? Finns bättre alternativ på blocket... Nu vet jag inte dina krav annars hade jag länkat ngr annonser. BMW M-POWER |
|
|
Johnken det lät i värsta laget. Fick min bil värderat osedd via mail. Det blev inte mer än 55 tkr. Ville byta mot en 120d-08, de villle ha 160 tkr i mellan. |
|
|
Det jag vill ha i utrustningsväg är multiratt, dvs farthållaren, ACC, xenon, svart inredning (åtminstone mörka stolar, svart ej nödvändigt) med alu inlägg (eller vad det då är för material =) ) avtagbar dragkrok, touring, gärna en inte alltför mörk lack. Jag är flexibel i färgen. Dvs M aerodynamikpaketet är inte ett måste. Någon som testat en 520iAT med 2,2liters motorn på 170hk? Går den att leva med? Jag är inte ute efter att köpa ett fartmonster utan jag vill ha en behaglig bil. Jag ska kunna dra husvagn också. Min måttstock får jag väl då sätta min 523i -97 som har rullat strax över 30k mil och jag tycker att den räcker till effektmässigt för mina ändamål. Mvh John |
|
|
"Min måttstock får jag väl då sätta min 523i -97 som har rullat strax över 30k mil och jag tycker att den räcker till effektmässigt för mina ändamål." Betydligt bättre kraft i ovanstående om man jämför med 2.2 170 hk. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.