AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.582

M5 E60 snygg färg...

Sida 2 av 2
tycker att indianapolis är riktigt snyggt både på m6:an och m5:an.. vill minnas att det var en manuell m5 e60 i den färgen med röd inredning till salu för ett tag sen..den bilen var minst sagt porrig :D dock är ju imolaröd snyggare
Indianapolis röd är mycket snygg och passar väldigt bra till en M5 E60, nästan i klass med Sepangbrons om inte snyggare rent av
Ja färgen är riktigt snygg. Överhuvudtaget tycker jag att bilar idag har ett alldeles för glest spektrum av färger.

mvh/ Anders
AKN: ja idag är det bara en gråskala där man kan välja mellan ljusgrått till mörkgrått och 10steg däremellan
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Såg bilen (som denna tråden handlar om) i morse, på Älvsborgsbron - fin!
Tack alla ni som är konstruktiva och trevliga, övriga.....jaja så är det, smaken är olika!
Det var jag som körde på älvsborgsbron........
När jag letade M5a var det denna färg och sepangbrons som var aktuellt (men då är jag inte hemsökt av några minnen av 240or). Valet föll på denna efter att ha sett den i solsken, väldigt lätt val-för mig. Den håller rätt bra mot den vanliga vägskiten såsom dam och micra -87or;-) också. Men vill man få MY Indy Red känslan skall det vara rent och soligt!
Fälgarna är ett lite kluvet kapitel för mig också......har alltid gillat Hartge tidigare och nu gillar jag (kanske vant mig) dom på bilen men i början var jag skeptisk (tyckte inte dom var pinsamma, men skeptisk).

Hursom: kul att den är noterad, skjut på vet ja!
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Gillar också Indianapolis Röd. Såg också bilen på visningen av E92. Var riktig snygg där den blänkte i solen.
Missade dock anonsen, så har inte sätt den med Hartge-fälgarna.

Den Norska Imola-röda gick inte av för hackor heller. Måste ha varit svettigt dyr.
Lasse Karlsson
M.A.!

jag köpte racernalles Indianapolisröda BMW M5 E60. Smaken är ju som baken, men för mig är denna kulör, lätt den snyggaste på min kärra, tillsammans med sepang-bronsen.

Vad avser fälgarna, gillar jag dom! Har inte hunnit, men kommer inom kort in med lite bilder på bilen, så får du se själv hur fälgarna ser ut. Finns även bilder på denna sida, BMW säljes, där henrik inte tagit bort bilen än!

HA DET!

modolasse
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Lasse, det viktigaste är ju att du är nöjd.
Personligen gillar jag bäst orginal-fälgarna på M5 E60.
Men gillar färgen skarpt. Och håller också med om att Sepang också är snyggt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.