|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| ...eller vad tycker ni? Själv är jag inte spekulant men jag har sett att det är flera som söker M5 E60 nu. Länk | |
|
Vrålläcker färg faktiskt. Jag gillar inte röd men den där färgen var bland det snyggaste jag har sett på 5 - serien. “Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.” Lennart Nilsson (s) |
|
|
Njaaa, färgen är inte min påse direkt...men smaken är ju olika. Går dom där rutorna igenom besiktningen? |
|
| Imo är vinrött bedrövligt på alla bilar. Gör sig möjligen på en Nissan Micra -87. | |
|
Njaaa inte är den röd inte! Och inte tycker jag den är vacker heller. Enligt min skärm och mina ögon så är den kopparbrunröd? Jag har aldrig sett en röd E60. Undrar hur E60 Hellrot skulle se ut? Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Hade en granne innan som köpte en ny E61 M5 i den där färgen. Kunde inte respektera honom efter det. Tycker den ser röd ut. Vinröd. Som barndomens 240 lackades om i. | |
| Riktigt snygg färg enligt mig! Ser röd ut på min skärm. | |
|
Jo. smaken är och ska vara olika. Några andra bilder på kulören.... Länk Länk Länk Själv gillar jag dock Imolaröd bärrte. |
|
|
Du menar väl några andra "röda" kulörer! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
karlhilding: alla länkarna visar samma kulör. Färgen är väl ok men långt ifrån förstavalet på en M5 E60... ___ //Ulf |
|
|
Samma kulör? Tycker du att Indianapolis Red with Portland Brown är det samma som My Indy Red M5. Eller är det ljuset som spelar spratt. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Ja dom är alla Indianapolis Red och på bilden "My Indy Red M5" så är det antingen ljuset eller något bildbehandlingsprogram som är anledningen. Titta på färgerna runt om bilen så är dom i mina ögon något onaturliga. En annan bild på samma bil Länk ... ___ //Ulf |
|
| Snygg färg enligt mig! | |
|
Fortfarande brunröd metallic. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Färgen heter Indianapolisrot metallic med färgkod A31 och är den enda officiella röda färgen till M5 E60/E61, det finns ett fåtal Individual M5 i andra röda färger, kul med något lite annorlunda än dem vanligaste färgerna. Länk Japanrot och Imolarot II den senare i Norge. Stephan |
|
|
Den färgen gör sig bättre på M6:an SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
Buspelle |
M5 E60 blir som en helt annan bil i rött (eller orange för den delen). Riktigt, riktigt läcker. |
|
Fan vad fälgarna såg ut som skit också pinsamma på en m5a imo Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
| Smaken är som baken själv föredrar jag sepang bronze som jag hade men ska den vara röd så är imola snyggast! | |
|
Imolared: Länk och japanred: Länk Är grymt läckre på BMW M5 E60. |
|
|
Jag minns denna M5 E60 Indianapolis Länk som stod vid BMW Gbgs premiärvisning av E92 sommaren 2006, den var otroligt läcker. Annonsbilen känns inte lika attraktiv, men det beror väl mest på de hemska fälgarna.. BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.