AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
38.563

Dags att titta på M5 E60.

Sida 3 av 3
Be
81
Beaf
E46 M3 CP SMGII -05 (såld)
Maletjick: Man kan ju inte göra annat än att hålla med dig.
Ja mrozz är inte annat än tragisk! Att man skulle få problem med ekonomin bara för att man lånar pengar är ju struntprat, särskilt när han inte har en aning om den aktuella situationen. Klassisk svensk avundsjuka är det enda jag kan komma på.

Grattis Lasse till Bilen! Ge oss gärna bilder som sagt.
Lasse Karlsson
Hallå BMW-freaks!

Ja nu har man ägt M5 E60 i 2 dygn, och tyckte man att E39:an var fin, så är ju detta trots allt nått alldeles extra! Henrik körde upp den från Göteborg till Uppsala i Onsdags. Trodde att skicket skulle vara bra, men skicket är inte bra, utan banne mig perfekt! Nått litet litet stenskott + kanske nått litet märke nånstans. Inredningsmässigt syns det knappt att bilen är använd.

När vi pratades vid om bilen, sa Henrik att ingen trott att det är en 05:a, och det förstår jag, den är som ny! Nu har man lite att utbilda sig på! Tekniken är ju lite mer än E39:an för att uttrycka sig milt.

Återkommer med lite goa bilder på nya "kärleken"

HA DET!

modolasse
MP
87
MPower4life
528iA-F10
Z4 3,0i Roadster
Ha,ha ! Man blir som ett barn på julafton när man köpt ny bil, dom brukar ju säga att enda skillnaden mellan barn & män är priset på leksakerna :) . Lycka till med nya kärleken !

"Less brakes, more accelerator."
mr
190
mr.ozz
330d M Touring -06
Eibach sportchassi
Ecotune decat downpipe
TM chiptuning mapp

120d -05
ProMotech box

Renault Trafic -08
Lasse: Grattis till bilen! En fin välvårdad bil är alltid trevligt:-)

Keiser: Det är väl bra att folk lånar pengar avigt o rätt, det är väl därför det snart blir en ny bubbla som spricker antar jag? Det är väl tack vare alla låntagare och storbankskunder det är så trevligt att "mjölka" bankaktier det senaste 1,5 året:) Ha ha.
Ja jag är avundsjuk på alla som åker BMW M5 E60! Vem är inte det? Kanske blir en 996 turbo framöver. (vill ha en riktigt sportbil denna gång) Har åkt Audi S och RS bilar innan och inte tillfredställt en tillräckligt när det börjar gå undan. Men V10 är iof. inte dumt med sportavg. system... Får se vad det blir.
mrozz:just det som är grejen, varje gång ska du nämna vad du kan köpa, hör och häpna tråden handlar inte om dig. Tror inte någon här är särskilt intresserad av vad du skulle kunna köpa, vi var inne för att läsa om Lasses numera utförda köp! Tragiskt nog måste du hävda dig ...som sagt avundsjuka. Nej tror inte för en sekund att nästa finansbubbla kommer av att folk förköpt sig på dyra bilar! Lasse kan vara mångmiljonär, tycker du fortfarande att han har för dålig ekonomi då? Lasse kan också ha ett jobb där han drar in 100' i månaden efter skatt och orkar inte vänta på att han samlat ihop pengarna, han klarar ju lånen ändå. Kort o gott vet du inte ett skit om situationen men ska ändå in och lägga några "smarta" kommentarer. Tröttsamt som sagt!
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Grattis Lasse, låter som du hittat ett fint ex!
Varför låsa upp så mycket cash i en bil?? Är mycket bättre att ha pengarna i aktier/fastigheter/m.m än en bil. Klarar man av underhållet, amorteringarna och värdefallet så ser jag inget fel i att låna till en bil.

Grattis Lasse! Skall hålla utkik efter den här i "byn" :)
Lasse Karlsson
Håller med alla att en bil inte är nån vidare affär! men det är ju f.. så roligt, och det finns ju massor av andra saker som också är skitkul, men inget vidare ekonomiskt. Allt är prioriteringar, och man lever ju bara en gång!

HA DET!

modolasse
Visa användare
442
PWtec
BMW Z4 sDrive 35i
Porsche Panamera GTS -16

Men Lasse, har du tappat kameran?
Nyfiken på lite bilder :)
Såg en liknande -07:a idag förresten...
Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Fan vad kul Lasse. Stort grattis och kör så det ryker.

OT, min bästa kompis gick bort i cancer i våras. En levnadsglad jäkel med stort intresse för snabba sportbilar och motorcyklar. Han sparade inte på krutet utan förverkligade sina drömmar. Passa på att ha kul medan ni kan:D

//Stefan

Mina bilar:Länk
Såg dig här i "stan" igår kväll Lasse när du var ute och gled med M5an och jäklar vilken läcker färg! Bara att gratulera!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.