|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Jipiee, hämtar min kärra i morron. Frustrerande att sitta i den och inte få ta den redan nu för några papper saknas :( | |
| grattis :D nu går klockan väldigt sakta för dig va ? eheh.. upp med bilder sen | |
| drygt två månader kvar tills min kommer :-/ | |
| tompak23d: hur har det gått?? bertta nu:D | |
| Med glädje:) Hämtade igår em. Eftersom jag prickat för det mesta så är det lite att sätta sig in i... Bilen är underbart tajt att köra, fantastisk väghållning samtidigt som den är bekväm att åka i, el-sportstolarna fantastiska. Ljudet i harman/kardon tycker jag absolut var värt slantarna, lika med backkameran. Saknar dock en Volvofiness, den visar inte avståndet i skärmen. Synd också att det inte går att fälla in backspeglarna aut. när man stänger av bilen. När jag såg i manualen hur mycket som gick att röststyra ångrade jag att jag inte prickade för det också...Har kört 50 mil blandat = 0,72 l/mil. Bra drag i kärran fastän den inte är inkörd ännu. Ska snart ut på långfärd, ser fram emot det:) | |
|
Tompak23d : Du har inte lust att fota bilen och slänga upp en bild? Fick just en "färgpanikattack"... funderar att ändra till vermilionröd från safirsvart. :-) Skulle vara kul att se en safirsvart i verkliga livet. Har bara sett nån sliver och nån bronze på vägarna än så länge. |
|
| Tog faktiskt en bild igår, men vet inte hur man gör för att lägga upp den ... Hjälp mig så kommer den upp :) | |
| Ska också säga att jag är sjukt nöjd med färgen i kombination med kromet, XL-paketat. Syns inte så mycket av "plasten" när kärran är svart... | |
| Du kan använda Länk | |
|
Länk: Länk Ska finnas tre bilder där, regnig & skitig tyvärr :( Du kan också se en exakt bil som jag har på BMWs hemsida i 360 Visualiser. Välj Safirsvart färg & stjärneker 319. |
|
|
Den är riktigt snygg i svart, ingen tvekan. Har dock snöat in på vermilion-röd. Var förbi BMW segeltorp igår och dom hade en röd X1 2.0d ute... fotade lite för att bestämma mig i helgen. :-) Tack för att du lade upp bilderna! |
|
|
tompak23d: riktigt snygg och färgkombinationen var väldigt lyckad bones: gillar också vermilion-röd och skulle tagit den om jag fick välja |
|
|
Ja, så var det dags. Hämtar bilen på fredag e.m! :-) Passar perfekt med en helg, så man kan lufta bilen rejält! |
|
|
Aaargghh jag får vänta till v47 på min X1, inget är som väntans tider :-) mvh Anders |
|
|
V40 eller något tidigare ;-( Dock fick jag tiil express leverans på 7 veckor så det skall inte klagas. Lämnar gamla leasingbilen den 30:de så hade hoppats på att få in X1 innan. Champagne metalic med beige läder , 2.0 D xdrive och panoramatak |
|
|
Imorrn! :-) Undrar om jag får mycket gjort på jobbet imorgon? :-) |
|
|
Bones, jag kräver en statusrapport ;-) (nu är det snart "bara" 8 veckor kvar.... suck) mvh Anders |
|
|
Statusrapport: Hämtade den igår (fredag) kl.16. 1/4 tank så behövde inte uppsöka macken på en gång. Safirsvart, xenon, sportläderratt, sportstolar och med svart läder. Belysningspaket samt lite annat. Lahega lackskydd vid leverans. Underbar att köra. Riktigt tight styrning, nästan som 1-serien, lite go-cart-känsla. Följsam fjädring, stram men ändå fölåtande vid sämre vägar och vägskarvar. Växellådan är också den underbart tight. Hela bilen inger en solid känsla. Klonket i dörrarna när man stänger dessa. Testade natrlightvis att öppna och stänga bakluckan ett par gånger. Det har knorrats lite här om skrammel och veka gasdämpare. Distinkt klonk här också... nummerskylten skramlar lite, men det fixas med en gummikudde och dubbelhäftande tejp. |
|
| Inger visst ett litet förvirrat intryck. I förrgår, fredag, skall det naturligtvis vara. :-) | |
| bara att gratulera :D alltid kul med ny bil | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.