|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Dags att uppdatera kanske, efter att ha lyckats göra m3an nästan en meter kortare genom att köra in i en betongvägg i 140 var jag ju tvungen att köpa en ny, bromsrna la av i dryga 200 efter att något slog ett hål i ett bromsok och när man skulle bromsa i slutet av falkenbergsrakan fick man ju sig en liten surprise. Det blev en vit med DKG o competition paket denna gång, som jag hängde påett ESS VT 650kit i veckan. Det är ganska meningslöst att ha gatdäck på märkte man ganska snart,hjulspinn i dryga 100 är inte alltid bra, så R-däcken åkte på idag. Ska bli kul att se vad den går för i helgen på GT board eventet,men det är klart köra mot Buggati veyron,koeniggsegg 1300hp gtr är väl inte det mest upplyftande, om man inte är Gaisare... |
|
|
Dags att uppdatera kanske, efter att ha lyckats göra m3an nästan en meter kortare genom att köra in i en betongvägg i 140 var jag ju tvungen att köpa en ny, bromsrna la av i dryga 200 efter att något slog ett hål i ett bromsok och när man skulle bromsa i slutet av falkenbergsrakan fick man ju sig en liten surprise. Det blev en vit med DKG o competition paket denna gång, som jag hängde påett ESS VT 650kit i veckan. Det är ganska meningslöst att ha gatdäck på märkte man ganska snart,hjulspinn i dryga 100 är inte alltid bra, så R-däcken åkte på idag. Ska bli kul att se vad den går för i helgen på GT board eventet,men det är klart köra mot Buggati veyron,koeniggsegg 1300hp gtr är väl inte det mest upplyftande, om man inte är Gaisare... |
|
|
Lite nyfiken, hur funkar kompressorn ihop med DKG nu, du valde ju manuell tidigare i tråden p.g.a. att det strulat? Är det samma kit som du hade på den förra eller är det ett nytt? Vore kul att åka med någon gång, måste vara brutalt mycket kraft. /DJ |
|
|
den funkar bra, men att utnyttja den ökade effekten i autoläge med kickdown är något man skall låta bli, kopllingarna vill gärna slira då. Det bästa är att växla ner manuellt innan man gör hårda accelerationer. Det är samma kitt med några nya delar,, och det är inga problen att åka med när tillfälle ges |
|
| Glad du är tillbacka med m3 kompressor pea! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.