|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
6,5" borrani* Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
| Fina bilar du har Nyman. En 02:a med S14 motor+låda ligger högt på listan min. Önskar min Tii var i vägdugligt skick. Tyvärr måste jag gå lös med svetsen en del först... | |
|
kimmo: Tackar tackar. Du ser ju att dina splitt går till ett gott endamål ifall du väljer att sälja. ;) jag har aldrig kört en s14 så det ska bli intressant när jungfruturen görs med 73an. Dock så funderar jag även på en s14 i den risiga tii,n jag har. Men den ska få luftfjädring och lite annat som kostar först är tanken.. Jaså du har svetsjobb som inte brukar vara allt för ovanligt på en gammal 02. På min Tii låg vi (3 personer) och svetsade i 3 veckor innan den var redo för en besiktning. tråkigt jobb, men klart värt det nu när den är körbar och besiktad! Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
| Jag hade nog aldrig köpt min Tii om det inte hade varit för att den har original sollucka. Ganska ovanligt tillbehör får jag säga. Det gör den värd att göras i ordning. Får jag ett infall att eventuellt göra mig av med BBS:arna ska jag ha dig i minnet. | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| bag: fina bilar :D | |
| shit vad sugen man blev på denna: Länk | |
|
Länk Bästa oskruvade i sverige. Jonas B. |
|
| tycker att den hade riktigt tråkig utrustning, men smaken är ju som... | |
|
En 23-år gammal pedantskött enägarbil som rullat 7' mil köper man väl inte för utrustningens skull? Den ser verkligen fin ut och slutpriset bör väl hamna en bit över 20'? ___ //Ulf |
|
|
02an och framför allt 320in såg väldigt fina ut. Kul att det dyker upp ett sådant "fynd" ibland. Lite trist att göra en sådan affär så här års bara. "BMW six appeal" |
|
| om jag ska köpa en bil så vill jag att den ska väcka ett begär. har sett ett antal pedantskötta bilar som känns helt fel. för att utveckla mitt resonemang så menar jag att det som är viktigast är färgkombinationen. alltså lack/inredning. vinröd har jag väldigt svårt för och beige likaså, summan blir katastrof för mig. sen ser den ju allmänt tråkig ut iövrigt. hade blien varit svart så hade jag kunnat ta den beigea inredningen, för då hade kombinationen ändå varit helt okej. | |
|
Smaken är onekligen delad, jag gillar vinröd lack och beige inredning... Mvh |
|
| En besiktigad E3! Länk | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.