|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
jag tänkte att denna tråd ska innehålla tips om annonser som du själv tycker är intressant men av någon anledning inte har möjlighet att slå till på. sen så inriktar jag nog de flesta av mina tips i nedre prisklassen iochmed att jag är student och redan har en bil. men jag kan inte låta bli att drömma även om det är lite smärtsamt. men om inte jag kan så kanske någon av Er har möjlighet att bevara dessa pärlor. jag börjar med denna 1602 som jag blev sugen på idag: Länk | |
zcooter |
Den här bör väl oxå kvalificera in här då! Länk |
|
jo, fast den var lite väl risig? sen är jag svag för -02:or, men smaken är ju olika som tur. här kommer en till: Länk |
|
|
man kan bli tårögd för mindre Länk ///Jörgen |
|
| bag: den du länkar till verkar vara fin.. skulle gärna vilja ha en själv men har varken tid eller plats :( | |
| Länk vad tror ni om denna föresten | |
|
bmw_jerry: lite väl mycket jobb på den kanske? är den känslan jag får av annonsen. jag kommer få plats för en på sikt. men det är lite tråkigt att det inte är nu. |
|
|
Länk denna då??!?!? |
|
| sebbes: den var ganska fin, trevliga fälgar och inredning. frågan är om den är värd pengarna trots att det är den lia? det är mycket pengar iallafall. | |
|
Det är inte så mycket pengar tycker jag, den kommer ju bara att öka i värde. Visst rosten/plåten måste fixas, lacken är inte den finaste heller. Sen generellt är veteranbilar ofta helt fel prissatta i Sverige, i övriga europa brukar de gå för mycke mer. Antar att även denna skulle ligga mycket högre i pris i Tyskland. |
|
| är 02-orna lättmekade?? | |
|
Ja, mycket! Enkel konstruktion på det mesta... Min sida Länk |
|
| då får man försöak skaffa sig tid och plats snarast möjligt och hitta en fin 02:a :P | |
|
Jerry om du stänger av datorn så har du massor med tid till en 02a:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| trucker: studerar på universitet så många av uppgifterna är på datorn och så har jag inget garage.. men inom snar framtid så kommer ja förhoppningsvis ha en 02:a :P | |
| Min gamla bil perfekt för busbygge...utan krav på finish. Där har legat m30 i den tidigare. Länk | |
|
jag vet att den inte går under oldtimer men kunde inte låta bli: Länk de börjar ju trots allt bli rätt gamla. |
|
Jesper von Wowern |
Länk Touring är aldrig fel. /Jesper von Wowern |
| ännu ett gränsfall: Länk | |
|
Länk Något för den som gillar 00-serien. |
|
|
Min fd bil är nu till salu: Länk Fast nåt fyndpris är det nog inte. Bilen var i min ägo i gott skick och den ser ut att ha blivit ännu finare, men jag sålde den nog för billigt tror jag, jag fick knappt hälften av vad han begär......... Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.