|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur är det att köpa en bil från Lettland? Finns en 330 på blocket som jag blev sugen på, men det låter lite för bra med 7500 mil på en -02. Samtidigt tänker jag att skall man fuska så borde det inte vara så sanslöst uppenbart som att banka mätaren på en -02a så pass mycket så att den landar på 7500mil. Den ser fin ut och M-paketet på en 330it växer inte på träd. Har 10mil enkel resa dit så jag tyckte att det kunde vara värt det. Har redan flaggat för en minutiös lackgranskning då jag varit lackerare ett par år (lääängesedan) och vet vad jsg skall titta efter. Den är inte inreggad men det har säljaren erbjudit sig, det är väl det som jag har lite onda aningar om, att om man skulle lägga handpenning på den och det inte finns svenska papper så känns det inte helt hundra. Jag vet hur en sådan bil skall kännas då jag de senaste åren haft en 330 touring, dock inte med fyrhjulsdrift som denna har. Kan den vara stulen? Mycket tankar om denna nu då jag egentligen inte har tid att åka denna helgen men inte vill missa chansen på en bil som jag vill ha. Låt eder kunskap flöda tack! |
|
|
Lånar tråden lite! På mobile så kan man ju hitta riktigt billiga bilar ibland och har hittat på ett par nu, är det värt att ens lägga ner energi på dessa eller ska man ta det för vad det är, för billigt för att vara sant alltså.? [link]Länk och [link] Länk [/link] |
|
| Länk | |
|
KalleW.: Du kan skippa de billiga på mobile.de! Jag har kikat på en del sådana på plats. Skit. Privat eller på seriös firma / märkeshandlare är det som gäller. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.