|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Spontant kände jag nej när jag såg bilderna men den började ändå växa efter en stund, så nu vänder jag mig till er. Kan denna inredning fungera? Länk | |
|
jag tyckte detta var riktigt snyggt, skulle gärna ha den inredningen i min, varför tveka?? Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
|
ska du köpa den bilen?? Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
| Jag funderar på att köpa bilen, men jag kan inte bestämma mig för om färgen kommer att uppskattas av mig om ett halvår... | |
|
jag kan nästan garentera att det kommer du, den är ju skit snygg, jag har ljus brun inredning i min och det är skit, räcker lite jord så blir det märke medesamma, den inredningen du har, det syns ju inte om du har lite smuts under skorna, jag får ju nästan städa min bil var 3e dag bara för att hålla den ren och fin. som jag skrev jag önskar att jag hade haft din inredning i min bil. det ända negativa jag kan tänka mig är om solen står på, då kan det bli rätt varmt. mvh Roger Skåne upplevs bäst i 250 kmh |
|
| Tumme upp :-) | |
|
Klassigt. //Pontus |
|
| Tumme upp förutom ratten som jag inte riktigt gillar. | |
| Grymt snygg, även ratten. | |
|
Hmm, ställning är alltså 5-0 för denna inredningen. En svårintagen ledning? Jag själv är däremot inte övertygad än, försöker se om den växer om jag tittar på den mer, jag Vill gärna tycka om den då bilen i övrigt är vad jag letar. Jag letar efter en e38 helst 750 men 740 går också om det är ett fint exemplar och bra med utrustning. Det riktigt svåra är att jag vill ha contourstolarna, alltså de med benstödet, och de växer inte på träd direkt. |
|
|
Var nog en av de snyggaste E38:orna jag sett på länge. |
|
|
Är du dum på riktigt?? Den är ju skitsnygg!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Haha, vid ställningen 7-0 så undrar jag också om jag är dum på riktigt:-) | |
|
Jag tycker också att det var riktigt snyggt! /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
| snygg alltså tumme upp :P | |
| Nästan äckligt fint!!! Kan jag säga det tydligare? KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!! ;-) | |
| Snyggt och ovanligt? med 2-färgat, köp! | |
|
Vad skall den kosta? Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Man begär 60.000 i alla fall nu när denfinns ute på Powerbörsen | |
|
Väldigt snyggt tycker jag, jag blir själv lite sugen, men lite fundersam då denna bil verkar ha hoppat runt bland flera ägare på sistone, och varit ute på blocket vid två tillfällen, någon som har koll på historiken? BMW CS #5139 |
|
|
Grymt snygg, 2 tummar upp! Nästan så man blir sugen på ett återfall till e38-träsket :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.