|
Sida 6 av 13
|
|
|---|---|
|
Förmodligen är den nyimporterad Det dröjer ett par månader innan den tas upp i olika register som tex bilpriser, carfax mm |
|
|
Förmodligen är den nyimporterad Det dröjer ett par månader innan den tas upp i olika register som tex bilpriser, carfax mm |
|
| sorry blev nån sorts trippelpost :D | |
| peggen, någon har skrivit i din gästbok!! | |
|
Denna är sjukt billig, vad kan haken vara? :D Länk |
|
|
Att bilen inte finns i verkligheten. Det dyker alltid upp extremt billiga bilar på nätet. När de saknar telefonnummer, regnummer, anonym säljare då ska det mycket till för att det är en ärlig annons. Om man nu hade extremt bråttom att behöva sälja en bil så man måste släppa den så billigt. Skulle man inte lägga in telefonnumret då också så folk kan få tag i en? ------- //Lövet |
|
|
Notera att bilen har "faciliteter" också. Så praktiskt. ------- //Lövet |
|
|
hehehe Jag mailade säljaren "Automat.medd. Tack för ditt meddelande. Är bortrest och återkommer om ca. 4 veckor. Mvh jan Skickat från iphone" |
|
|
Jo, sannolikt att man åker iväg på semester samtidigt som man annonserar sin Z4 till fyndpris... ------- //Lövet |
|
| bluffannons men den var riktigt snygg | |
| Får hoppas han svarar om fyra veckor för jag är sugen på den bilen ;D | |
| nu när z4:orna börjat bli till åren så undrar jag hur de klarat sig? hur är en z4 som gått låt säga 13-15000 mil?? bilen är ju tillverkad i usa så hur är egentligen kvaliten?? | |
|
Den är lika bra som andra BMWs. Bilen är en E46 under skalet och tål mil lika bra som en sådan. Tillverkningsorten spelar ingen roll, konstruktionen är fortfarande gjord i Tyskland. ------- //Lövet |
|
|
Länk Sjukt roligt att den inger en MAKABER upplevelse :D |
|
|
Hur är rostskyddet på Z4 orna ? Kupen tänker jag på, |
|
| Makaber, haha! Straffet för att välja snikmotor visar ingen pardon :) | |
| Hahaha precis! | |
| Dessutom sänks inte bilen alls med adaptivt m-chassie, fjädrarna blir dock styvare | |
|
captainoats: Det har rapporterats betydligt färre rostangrepp på E85 än E46 som den är baserad på. Sannolikt beror det på att ett betydligt färre antal vinterkörs i och för sig. ------- //Lövet |
|
|
Länk Åsikter? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.